Vitakraft

Gestart door Jasmin, mei 15, 2008, 15:48:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jasmin

Hallo,
Bij mij in de dierenwinkel staat naast het gewone standaard zaad en xtravital ook nog vitakraft.
Op het plaatje lijkt het mij opzich prima zaad.Heeft iemand hier ervaring mee?En is het gezond?

groetjes jasmin

Safrena

Hey Jasmin

Yep, heel in het begin heb ik ook nog vitakraft gegeven :-\
Maar dat heeft niet zolang geduurd (een of twee weekjes) en ben dan heel snel over gegaan op prestige premium.
Mijn vogelarts is zeker geen voorstander van vitakraft. Hij heeft het liefste prestige premium of pellets  ;)

vitakraft is nog altijd beter dan de goedkope zaadjes dat is een feit,  maar prestige premium en xtra-vital zijn nog veel beter.

Let wel alleen bij xtra-vital moet er geen eivoer bij gegeven worden.
Bij de andere zaad mengelingen wel

Vele groetjes

Jasmin

Dus mijn parkietjes worden niet ziek van dan ga ik mischien dat geven.Want ik mag verder geen xtravital pellets enzo. geven.
En het voer wat ik nu geef kun je ook bij de super kopen.Dus denk dat ik maar vitakraft ga geven.

groetjes jasmin

hillie

Hoi Jasmin,

Mag ik vragen waarom je niet meer extra vital mag geven?
Het is misschien erg prijzig (als dat de rede is) Maar wat safrena al zegt hier hoef niet meer ei voer apart gegeven te worden.
En bij al het andere voer wel.
En dan kom je uit eindelijk ongeveer op de zelfde prijs uit als je ei voer apart er bij koopt.
De Keuze is aan jouw.

groeten hilde

Jasmin

Ja het is te duur voor mij.Mijn ouders betalen aleen standaard voer voor me anders moet ik het zelf betalen en met maar 10 per maand ga ik dat niet redden.Dus ga ik gewoon maar vitakraft geven.

groetjes jasmin