gezocht: grasparkieten pop.

Gestart door davey, mei 12, 2008, 18:54:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

davey

hallo,
ik ben op zoek naar een vrouwtjes grasparkiet.
hiervoor betaal ik 5 euro.
omg. hoensbroek.

mvg

Tjipie lover

Nou sorry hoor maar denk niet dat je ergens een popje gaat vinden voor 5 euro.
In de winkel kosten ze toch min 10 euro soms zelfs ook nog wel tot 22,50.
bij n kweker heel soms 7,50 maar dat lijkt mij ook het minimum.

gr.

DarkWolf

Voor minder dan 7.50€ vind je ook hoor. Falkor koste 2€ en Bartok 2.50€, maar het gaat hem - vind ik - niet om het geld maar om een kweker waar jij je goed bij voelt, een vogel waar jij je goed bij voelt, de omstandigheden van de vogel (liever een gezonde vogel van 7€ dan een doodzieke van 3€),... Pin je dus niet vast op een prijs, kijk eens rond op internet en in de buurt bij hobbykwekers en op een dag kom je een parkiet tegen waarvan je denkt 'dat is em'

ciske

op marktplaats staan ze wel eens gratis af te halen.....

davey

de prijs maakt me ook niet uit hoor... het mag van mij ook 10 euro ofzo zijn...
maar 22 euro in de winkels vind ik wel best duur ::) hier in de buurt zijn 2 winkel, de pets place en intra tuin... bij pets place kosten ze 22 euro en bij intratuin 12 euro terwijl die van 12 er nog mooier uit zien dan die van 22 dus je ziet inderdaad dat de prijs niet altijd iets hoeft te zeggen ;D

Caviaplanet

Een dierenwinkel heeft hogere kosten en moeten dat ook doorberekenen in de prijs van de dieren. Ik heb 22,50 voor m'n parkieten per stuk betaald. Ik weet dat ze goedkoper te kopen zijn maar het maakt me niet uit  ;D ze zijn top.
Groetjes
Jolanda

davey

hie rmag een slotje op ;) ik heb er een gevonden voor 4 euro ;D echt een lieverd :-*