Raar doen met snavel?

Gestart door Jasmin, mei 10, 2008, 15:33:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jasmin

hallo,
Meo doet raar met haar snavel en lijkt wel of ze steeds knaagt ze doet het alijd of ik heel dichbij of veraf sta ze blijft knagen.
Weet iemand wat dit betekent?

groetjes jasmin

Safrena

Hey jasmin

Is het knarssen met de snavel, of op iets zitten knabbelen ;)

Nou ja in beide gevallen doen ze dit meestal omdat ze lekker ontspannen zitten te genieten en zich goed en veilig voelen  ;)

Vele groetjes

Jasmin

het is knabbelen zonder iets om op te knabbelen.

chrikske

doet die van mij ook geregeld hoor  :)

volgens mij kan het niet kwaad

Jasmin

Maar Meo doet het altijd is het dan wel erg?

DarkWolf

Falkor doet dat ook, hij lijkt te kauwen op dingen en produceert dan tamelijk wat speeksel. Vroeger zag ik hem dit nooit doen, dus vraag me ook af of dit kwaad kan!?

Audrey

Croky doet het ook geregeld, we noemen het knarsebekken (bij gebrek aan tandjes  :P), volgens mij heb ik ergens gelezen dat dat een teken is van opperste tevredenheid  :)

Jetske

Cicero zit ook altijd wel ergens op te knagen (waarschijnlijk ook op niets). soms zie ik een schilfertje van een zaadje tussen zijn snavel. Apollo doet dit alleen als hij ontspannen is. dit is minder vaak, omdat het een enorme angsthaas is. Het is gewoon een teken dat ze zich fijn voelen.

Mandy

Ik heb er vier die dat doen. Ze zitten dan naast elkaar vlak voor ik ze welterusten zeg... Pure ontspannenheid...

Ik noem het zelf snaveltje-knarsen :D

Wouter

Dit is volkomen normaal, en dit wordt gedaan ter ontspanning. hiermee halen ze zaadjes op uit de krop en die gaan ze zeg maar "herkauwen".