raar geluid

Gestart door trudy, april 29, 2008, 20:41:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

trudy

Hallo

ik heb een vraagje basje ons eerste parkietje heeft sinds vrijdag een maatje er bij maar nu maakt basje (pop ) sorry voor de naam .rare geluidjes lijkt een  beetje koerden van duiven en druk dan met zijn kop onder de borst van het andere parkietje als hij bij voerbakje staat maar omdat die niet goed kan vliegen plof die op de grond en hup paar tellen later weer het zelfde wat is dit ??

Kleintjes

Hoihoi,

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst  ;D.
Ik denk dat Basje 'n beetje aan 't baltsen is. Niet alleen mannetjes doen dit maar ook sommige popjes. Is niks verkeerds mee en eigenlijk gunstig zelfs, dat laat zien dat ze de ander niet eng vindt en 't wel leuk vindt met hem / haar.
Ik zou zeggen: Geniet er van. Liefde is blind  ;), mannetjes die met mannetjes baltsen en popjes met popjes; ik zie 't hier elke dag gebeuren :)
Kopje onder de ander leggen is meestal vragen om gekroeld te worden door de ander, ook dat is heel normaal. Parkietjes besteden veel tijd aan de verzorging van de veren en er zijn plekjes waar ze zelf niet aankomen, logischerwijs 'vragen' ze dan aan de ander om ze te helpen.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses