Coco verhuisdag!

Gestart door Idske, april 13, 2008, 11:31:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Idske

Hallo!

Na de muren een nieuw behangetje en likje verf te hebben gegeven, de grootste zooi te hebben opgeruimd, en tussendoor te hebben schoongemaakt en nog met mijn werk erbij is het vandaag de grote dag!

COCOVERHUISDAG!!! :D

Ik ga zo naar pa en ma en dan gaat Coco met mij mee terug, het zal voor hem wennen zijn hier en daar heb ik een vraagje over.

Als Coco hier in zijn hokje aanwezig is, moet ik hem eerst laten wennen aan de kamer voordat ik hem kan loslaten?
Wel zal ik de gordijnen dichtdoen, de grootte van de ramen is heel anders dan bij pa en ma maar heeft iemand verder nog tips? Mbt de gevaren ben ik op de hoogte, daar zal ik voor zorgen.

Groetjes Idske.
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Sonja

Hoi Idske,

Ik zou dezelfde voorzorgsmaatregelen nemen als wanneer je een nieuwe parkiet aanschaft.
Zoals je zelf al schrijft, gordijnen dicht en steeds wat verder openschuiven, etc.

Ik denk dat Coco snel genoeg zal wennen, het scheelt een hele hoop dat zijn eigen huisje vertrouwd voor hem is, en jij natuurlijk. ;)

Groetjes, Sonja.

Idske

Hoi Sonja,

Bedankt voor je snelle reactie!

Coco is nu op zijn nieuwe stekkie, het is vlakbij pa en ma. Twee straten verder, gelukkig vind Coco autorijden niet erg. Hij zat net toen ik hem op zijn nieuwe plek neer had gezet, heel onwennig om zich heen te kijken.
Ik heb tegen hem zitten te kletsen en heb nu een muziekje op staan, en nu kletst Coco achter elkaar door.

Het gaat helemaal voorspoedig! ;D

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Chicowen

Hej Idske,

Wat spannend. :D
Zoals Sonja al zegt, gewoon dezelfde voorzorgsmaatregelen nemen als bij een nieuw parkietje.
Ik ben heel benieuwd hoe Coco het gaat vinden! :D

Liefs!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Idske

Bedankt voor je reactie Marjolein!

Het gaat goed hier, Coco is gisteren voor het eerst los geweest, volgens mij schrok hij van de grote kamer betreft de vliegruimte die hij ineens had! Vanavond wilde hij niet los maar dat komt morgen wel weer.

Het is wel te merken dat hij echt moet wennen, het heeft even tijd nodig.

Het gaat goed komen!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Chicowen

Wacht maar tot hij alle vliegruimte heeft ontdekt. ;) :P
Maar heel fijn dat alles goed verlopen is. En euh... veel plezier in je nieuwe huisje. ;)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.