tupje is helaas vanacht overleden

Gestart door tup en joep, april 13, 2008, 10:30:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Hoi Andrea,

ook namens ons veel sterkte met 't verlies van je mooie meis.

Namens ons 6jes heel veel sterkte meid.

Groetjes, sterkte en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mars

He lieve Andrea,

Wat schrik ik hiervan. Arme Tup. Ze heeft gevohten, maar het heeft niet zo mogen zijn, sterkte er mee!

Liefs Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

tup en joep

ik wil jullie nog hartelijk bedanken voor de lieve woorden dat doet me erg goed

tupje hebben we inmiddels begraven op een mooi plekje hier in de tuin

voor tupje is het fijn dat ze nu weer bij haar vriendje joep mag zijn die haar al voor ging naar de regenboogbrug
en dat tupje nu geen pijn meer heeft en niet ziek  meer is

bedankt voor jullie lieve woorden het doet me echt goed

Danielle

Hoi Andrea,
Ook ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van Tupje.

Groetjes Danielle

Milo-Pixel

O Andrea,

Wat erg dat tupje niet meer beter geworden is.... Ik wil je heel veel sterkte wensen. Je zal haar wel vreselijk missen...

Liefs, Marit

Tjilp

heel veel sterkte met het verlies van tupje ik leef erg met je mee.
verdriet om een vogeltje kan heel diep gaan!

Susanne32

Hoi Andrea,

We hebben elkaar afgelopen week al gesproken, maar toch nog even een reactie. Wat een mooi stukje heb je geschreven ter afscheid van Tup...

Wat erg dat ze overleden is; ondanks dat je al zo'n voorgevoel had, was het vast een schok om haar zo op de bodem te vinden... :(

Jij hebt er in ieder geval alles aan gedaan en Tupje tot het laatste moment goed verzorgd. Nu heb je haar een mooi plekje kunnen geven bij jullie in de tuin.

Tup is nu vast en zeker gezond en vrolijk met haar eerste ventje Joep aan het rondfladderen en tuurt zo nu en dan naar beneden om te kijken hoe haar aardse vriendjes en vriendinnetjes het maken...

Nogmaals sterkte toegewenst.