Taillou

Gestart door Ilse*, april 19, 2008, 22:14:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ilse*

Totaal onverwachts is vandaag mijn vierde parkietje gekomen :) Puma is omgedoopt tot Taillou (spreek uit: Tajloe).

Vandaag hadden Renate en Richard hun twee parkietjes opgehaalt. Ik zei tegen Marcia dat ik Puma ook zo mee kon nemen, zo'n lieverdje vind ik hem. Aangezien Puma zelfstandig eet, heeft Marcia een auto geregeld en heeft ze mij thuis gebracht mét Taillou :) :-* (Super bedankt Marcia! :))

Het kleine ventje maakt het goed hier. Hij zit in de voliere bij de andere 3. Keecko is best geinteresseerd in hem, maar moet er ook spontaan van plassen ;) (toch nog wat angstig voor hem). Scotty heeft samen met hem aan de trosgierst gesmikkeld en ook oom Mylo mag hem, als is hij soms nog wel wat schrikachtig.

Het gaat steeds beter tussen de vier! Yes! ;D
En Taillou weet al goed waar hij moet en kan landen. Ook waar het eten te vinden is.

Marcia, bedankt voor deze verrassing! En dat je me wou brengen (anders moest ik met de bus terug...)
Ik zal goed voor je kleine ventje zorgen en je weet het, je kan hem altijd komen opzoeken :)
En... Je bent geweldig voor de kleintjes! Dankzij jou krijgen 6 prachtkleintjes nu een geweldig leventje :)

Liefs, Ilse

[verwijderd door de beheerder]

Chicowen

Hej Ilse,

Wat een schatje is Taillou!!! Hij lijkt wel heel erg op Noukie moet ik zeggen. ;)
Heel veel plezier met het kleine schatje! Leuk zo'n verrassing. ;)

Liefs!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Caradow

Wow.. ik zie dubbel.. Moest even dubbelchecken of je er niet per ongeluk een Boeffie foto tussen had geplaatst ;)

Mars

Hey ilse,

Nu ben ik toch nieuwsgierig: heeft hij ook pellets gegeten, of heeft hij alleen maar zaadjes gesmikkeld.
Ik heb Ilse een beetje pellets meegegeven, maar nu is het maar afwachten of hij dat eet en de geur van de zaadjes kan weerstaan :P
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Ilse*

Citaat van: Mars op april 19, 2008, 22:44:49
Hey ilse,

Nu ben ik toch nieuwsgierig: heeft hij ook pellets gegeten, of heeft hij alleen maar zaadjes gesmikkeld.
Ik heb Ilse een beetje pellets meegegeven, maar nu is het maar afwachten of hij dat eet en de geur van de zaadjes kan weerstaan :P

Hahaha! Nou, ik heb hem eerlijk gezegd nog niet zien eten van de pellets ::) Maar misschien komt dat morgen wel, hij ligt nu namelijk heerlijk te slapen naast ome Mylo :-*
Ik zal je wel op de hoogte houden ;)

Milo-Pixel

O Ilse, wat een schatje is Taillou.... Leuk zeg, dat je hem vandaag al mee mocht nemen!

Heel veel plezier met je nieuwe ventje  ;D

Liefs, Marit

Safrena

Hey Ilse

Super geweldig dat je er een mannetje bij hebt
Iedereen gelukkig, je twee meisjes, omdat ze nu elk een vriendje hebt, jij zelf omdat je er nog een lieverdje bij hebt en daardoor ook de rust weer terug keert en Marcia omdat de schat een goede liefdevolle thuis heeft gevonden  ;)

Hoe kan het nog beter ;)

Veel plezier met je vier deugenietjes

Vele groetjes

Tjipie lover

Hey Ilse.
Ten eerste moet ik even kwijt dat ik het een ontzettend leuke naam vind, heel origineel!!
Tis n mooi beestje, Mars haar mooie koppels hebben goed hun best gedaan.
Heel veel plezier van het mooie mannetje!!
Mars super hoor wat je allemaal voor ze hebt gedaan en in ieder geval een hele troost dat ze zulke goede baasjes hebben gevonden.

Groetjes van Ank.

roha

Heej Ilse!!

Jij ook gefeliciteerd met je nieuwe, lieve en mooie schatje! :-*
Wat een gave naam, hoe kom je daar nou op? ;D
Super dat ze het goed met elkaar kunnen vinden, wordt vast heeeeel gezellig in de voliere!!

Veel plezier met z'n allen! :)

Liefs van Han

Petr@

Ook jij Ilse heel veel plezier met Taillou.
Een hele aparte naam trouwens



Groetjes Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Ilse*

Bedankt voor alle leuke reacties! ;D

Citaat van: roha op april 20, 2008, 11:48:49
Wat een gave naam, hoe kom je daar nou op? ;D

Hoe ik op die naam kom is een beetje een raar verhaal, hahaha :D mijn broertje heeft een computerspel met een blauw-gele vogel erin en die heet Tailow (Tail Low = lage staart in het Engels ;)) Ik vind het altijd leuk om namen wat anders te schrijven (Keecko komt ook van de naam Kiko), dus ik dacht dan wordt het in plaats van Tailow, Taillou :)

Liefs, Ilse

Parkieten-Freak

Ook namens mij heel veel succes met je nieuwe vogelvriendje! ;D
Taillou is een schatje hoor!  :-*  ;D


Fenixjuh

het is echt een schatje, ik kan me voorstellen dat je er moeite mee had hem weg te doen Mars!
Heel veel plezier met dit mooie vogeltje Ilse!!
groetjes!!

hillie

Hoi Ilse,

Het is echt een mooi schatje je tailou.
IK zou zeggen geniet er maar volop van.

groeten hilde

judithdejong

Hee Ilse,

Gefeliciteerd hoor met de nieuwe aanwinst!!
Wat is ie mooi!! Echt een schatje hoor!! Leuk ook dat het al klikt tussen de andere vogels.
Geniet ervan.

Groetjes,
Judith

Kleintjes

Citaat van: Ilse* op april 20, 2008, 14:12:48
Bedankt voor alle leuke reacties! ;D

Hoe ik op die naam kom is een beetje een raar verhaal, hahaha :D mijn broertje heeft een computerspel met een blauw-gele vogel erin en die heet Tailow (Tail Low = lage staart in het Engels ;)) Ik vind het altijd leuk om namen wat anders te schrijven (Keecko komt ook van de naam Kiko), dus ik dacht dan wordt het in plaats van Tailow, Taillou :)

Liefs, Ilse

Hoihoi,

gefeliciteerd met je nieuwe vriendje!!!
Tailou is inderdaad 'n mooie naam, wellicht dat je ergens 'n pokeball kunt kopen als speeltje voor hem (niet om hem in te vagen zoals in de tekenfilm en de spelletjes hahahaha  ;)). Maar goed, even alle gekheid op 'n stokje: Veel plezier met je nieuwe kleine vriendje, dat jullie lang van hem mogen genieten!!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

NaOmi_W

Gefeliciteerd met het mooie schatje  ;D

Susanne32

Wat een schatje!!  :-*

Heel veel plezier toegewenst!

Sara

Aaah wat een schatje is Taillou! :-* En wat een mooie naam!
Heel veel plezier met dit lieverdje! ;D

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes