Nieuw Vriendje Voor Nitro

Gestart door Carla, augustus 07, 2005, 17:11:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carla

Ja het is weer zover !! Ik kon het niet laten om er een vriendje voor Nitro in huis te halen.

Eén van de nieuwe parkietjes in de voliere zat vaak alleen, en ik vond dat zo zielig voor dat beestje.
Daarom hebben we Peewee binnen gehaald.
We zetten Peewee in een aparte kooi naast Nitro. De twee vonden dit reuze fijn en gingen direct dicht bij elkaar zitten, elk aan een kant van de tralies.
Peewee ging ook direct op ons hand zitten. Op het einde van de middag hebben we Peewee in de kooi bij Nitro gedaan en het was liefde op het eerste zicht . Peewee sprong onmiddelijk op het stokje waar Nitro zat en de twee begonnen gelijk met elkaar eten te geven. Echt vertederend om te zien  :rolleyes: . Daarna volgde een lange poetsbeurt waarbij ze geen veertje van de ander ongepoetst lieten. Ik heb dan maar besloten om ze gelijk samen te laten in de kooi. Normaal zou ik dit niet zo vlug doen maar het leek me niet nodig om ze gescheiden te houden.

Nu zijn we drie dagen later en alles is nog koek en ei tussen de twee parkietjes.
Ik heb gemerkt dat Nitro veel rustiger is geworden nu Peewee erbij gekomen is. Hij gaat veel vlugger op onze hand zitten dan vroeger omdat hij dit ziet van Peewee. :D  ;)

Sonja

Hoi Carla,

Wat leuk, dat Nitro een vriendje heeft gekregen! :D
En helemaal geweldig dat ze het direct zo goed met elkaar konden vinden!
Nog heel veel plezier met Nitro en Peewee! en natuurlijk ook met al je andere gevleugelde vriendjes! :)

Groetjes, Sonja.

Robin

#2
hey

weer een speelmaatje bij voor nitro hij zal blij zijn
peewee  is echt een grappige naam maar ook een mooie naam

grtz

Nikolas

Hey Carla,
heel erg tof voor je dat ze mekaar zo vlug gevonden hebben. Nog veel succes met Peewee en Nitro :D

Groeten,
Nikolas