nieuw parkietje!

Gestart door Jasmin, april 03, 2008, 13:35:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jasmin

hey,
ik heb weer een nieuw parkietje!Na dat Bambi's dood was vond mijn moeder dat ik zo snel mogelijk een nieuwe moest nemen.Nou ik heb hem gister opgehaald hij is nog maar 5 en een halve week en hij heet Lucky.hij kan zelf eten en drinken.hij heeft grijze vleugels en een grijze buik en een wit koppie een mooi rustig kleurtje in deze drukke wereld ;)het is volgens mij een ventje maar ik weet het niet zeker.

groetjes jasmin

Caradow

5 en een halve week en volledig zelfstandig? Ik hoop het voor je ..

Veel plezier met je nieuwe vriendje

1 tip...

Zorg  er voor dat de kat de deur niet open kan doen...

Jasmin

hoi,
ik zie hem zelf eten en drinken en hij heeft al best wat op.
en de deurkruk staat omhoog daardoor kan de kat hem niet open krijgen er komt ook nog een slot op zodat als ik er niet ben de kamer opslot zit.

Mars

Mooi zo, dan lijkt het goed te gaan met het eten en drinken!

Geniet van je kleintje!

Groetjes Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

hillie

Hoi Jasmin,

Nou veel plezier gewenst met lucky.
En vervolgens beter opletten hè.....


groeten hilde

Diana

Hoi Jasmin,

ik vind 5 ½ week wel heel erg vroeg hoor :o.
Ik hoop voor je dat hij echt goed eet en zien eten is niet altijd goed eten he bij jonge parkietjes je moet ze echt zien pellen de zaadjes.
Maar ik wens je wel veel plezier met je nieuwe gevleugelde vriendje.

Jasmin

@diana

ik heb goed opgelet en de kweker zei dat hij ook goed at en de zaadjes netjes afpelde.hij komt ook op mijn hand zitten om trosgierst te eten.dus hij vertrouwt me al een beetje :-*

Jasmin

Susanne32

Veel geluk met Lucky!

Wat die 5,5 week betreft: een van mijn kleintjes ging ook 'op zichzelf' toen ze nog maar 5.5 week was; ze was toen al een week zelfstandig aan het eten en drinken. Maar er zijn ook kleintjes geweest die veel meer tijd nodig hadden.