worden ze hier ziek van?

Gestart door rutgerpol, maart 28, 2005, 18:19:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

rutgerpol

ik heb in mijn kooi een touw hangen van ongeveer een halve meter... het is een gevlochten touw met ook twee knopen erin... ik heb dit touw uit de dierenwinkel omdat ze dit aanraadde als speeltje, maar toch maar ik me zorgen. mijn parkieten eten namenlijk van het touw  :? . ik weet ook niet zeker waar het touw van gemaakt is maar volgens mij ziet het eruit als kunststof achtig iets... kan dit kwaad of niet?

ik heb geen foto\'s van het touw zelf maar op www.geocities.com/prutser_parkieten kan je hem misschien zien hangen...


alvast bedankt!!  :D    

p.s. ik heb het touw nu uit de kooi gehaald.

Jorijn

Het ziet er uit aan sisel touw
Dit kan geen kwaad voor je parkietjes dus laat er maar lekker in hangen ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Ingrid

Het lijkt mij dat wanneer het uit een dierenwinkel komt èn het is bestemd voor vogels, dat het vogelvriendelijk speelgoed is :wink:. Zoals Jorijn al aangeeft, sisaltouw kan geen kwaad.

Gr. Ingrid

rutgerpol

ja bedankt het zal wel goed zijn... het touw hangt inmiddels weer in de kooi en de parkieten zijn er blij mee. ik dacht alleen dat het niet zo fijn is als je maag (die van de parkiet dus  :lol: ) vol met touw zit...

:D  Bedankt!!!

Safrena

Hey rutgerpol

Ik denk niet dat je parkietjes het touw echt op eten hoor :wink:

ze zullen dit alleen maar kapot bijten :wink:

vele groetjes

Jessie

Misschien kan je er wel wat andere speeltjes bij doen......ziet er nog een beetje kaal uit zo

rutgerpol

ja ik weet dat het een beetje kaal is maar ik heb ze pas sinds vorige zaterdag dus dit weekend ga ik er denk weer op uit  :o

Anita & Marisa

Gelukkig maar, Rutgerpool!
Parkieten hebben namelijk erge behoeften aan speelgoed en willen zich hier graag mee vermaken!

Veel liefs,
Anita en Marisa.