2 gelieve jonkies!

Gestart door boefje, maart 31, 2008, 14:21:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

boefje

Hallo! hierbij wil ik weer eens een advertentie zetten met 2 grasjes te koop voor een kleine vergoeding! ze hebben allebei een rustig karakter en zijn nu ongeveer 5 weken oud. ze beginnen met vliegen. Helaas kunnen ze nog niet weg omdat ze nog niet zelfstandig eten!

hier heb ik een foto van ze samen in het broedhok!


[verwijderd door de beheerder]

~*NoLimits*~

aw te schattig ^^, vraag me af in welke omgeving je woont (vanwege vervoer), en waneer ze waarschijnlijk zelfstandig eten, ben wel geinstresseerd ^^

Ilse*

31 maart waren ze 5 weken, dus ze zijn nu 6 weekjes. Of ze zelfstandig eten weet ik natuurlijk niet, want de jonkies zijn (helaas...) niet van mij ;)

Boefje woont in Ulft (zie profiel). Dat ligt in het zuidoosten van Gelderland, bij de Duitse grens.

boefje

Hoi sorry voor het late antwoord ben namelijk erg druk op het werk! heb vanavond op de website weer foto's geplaatst ook van een nieuw koppeltje (tevens mijn beste koppel!)

De 2 grootste jongen dus die nou 6 weken zijn, zijn ook al gereserveerd en heb nu nog 2 jonkies van het andere nest vrij maar dat duurt nog een poos. Ze eten nog niet zelfstandig ze vinden het nog te leuk om bij moeder eten te krijgen. Wel leuk dat ze alvast de voerbak aan het ontdekken zijn maar daar blijft het voorlopig bij!

Groetjes

boefje

#4
Graag op deze topic een slotje !
Alle jonkies zijn gereserveerd en dus verkocht!!  :D

U vraagt, wij draaien! *KLIK* topic closed ;). Gr. Ingrid