drinken uit het badje

Gestart door Jetske, maart 28, 2008, 16:35:10

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jetske

Mijn twee parkietjes drinken altijd uit het badje. Ze zwemmen er dan ook nauwelijks in. (heb het ze in twee jaar een paar keer zien doen en dan ververs ik het water meteen) Nu wil ik echter appelazijn aan het water toevoegen en het lijkt me niet verstandig om dit in het badje te doen voor het geval ze er toch in springen. Wat raden jullie aan? zal ik het badje weghalen en ze weer leren om uit een drinkbakje te drinken, of zal ik beide in de kooi hangen en het drinkbakje dan vullen met water en azijn of is er nog een andere optie? Ik hoor het graag.

karin v h

Je kunt toch gewoon appelazijn in het badje doen.
Bij mij zit het in het drinkbakje en iedere maandag gaat Buffy heerlijk in het drinkbadje in bad, nou hij heeft een prachtige veren-vacht. ;)
Groetjes,
Karin

Caradow

Hier badderen ze ook in appelazijn hoor, dat geeft helemaal niet voor de veren :)

Mandy

Of je er nu een badje of een bakje in hangt, de keuze maken ze toch zelf, wat betreft appelazijn.. geen idee! Daar heb ik nog geen ervaring mee...


Jetske

OK dan zal ik gewoon proberen om appelazijn in het badje te doen. Dank jullie wel!