Even Geschrokken

Gestart door Missa, augustus 06, 2005, 13:27:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Missa

Hoi,
Vandaag ben ik enorm geschrokken!!! We waren aan het eten en Poco zat bij ons aan tafel!! Naast mij stond er een glas met water en hij ging er op zitten en wou proberen drinken en viel in het glas!!! Gelukkig waren we er snel bij want hij kon er zelf niet meer uit!!! Poco zelf was kletsnat en is er gelukkig maar met de schrik vanaf gekomen!!! Wij ook trouwens, ik mag het niet gedroomd hebben dat hij zou verdronken zijn!!!! Daar hebben we dan ook weer ons lesje uit geleerd, geen glazen met veel water op tafel of Poco uit de buurt houden!!! Gelukkig eind goed al goed!!! :)

Missa

Parkieten-Freak

Gelukkig Missa, dat je in de buurt was!
Er zijn namelijk vogels verdronken op deze manier. :(


Sonja

Hoi Missa,

Oei, dat is schrikken! Is alles nu weer in orde met Poco?
Nog een geluk bij een ongeluk, dat het water was, en geen andere (warme) drank! Zo zie je maar weer, een ongeluk zit in een klein hoekje, en het gaat vliegensvlug.... :(
Mij is ook een keer iets dergelijks overkomen, met onze vorige parkiet.
Sindsdien leggen we altijd een onderzetter o.i.d. op ons glas.
Het blijft opletten, en een gewaarschuwd mens telt voor twee!


Groetjes, Sonja.

Missa

Hoi,
Poco is al weer vlijtig aan het spelen dus hij was het wel snel vergeten denk ik!!! Het is inderdaad snel gebeurd!!!Het is zoals je zegt, we zullen nu superallert zijn!!! Het zal geen twee keer gebeuren!!! Ik was even bang dat hij zou water ingeademt zou hebben (weet nie als dit kan), maar dan zou hij zo actief niet zijn zeker!!! Ik houd het zeker in het oog!!!

Missa

Safrena

Hey Missa

Daar zul je inderdaad heel erg van geschrokken zijn net als je parkietje

Gelukkig is alles in orde ;)

Vele groetjes