overlijden

Gestart door Anouska, maart 26, 2008, 16:55:16

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anouska

Ik had een neefje op visite,en onze parkiet mocht eruit.Deze was gekortwiekt en ging op de grond zitten,ik lette 1 sec. niet op en m,n neefje stampte op onze Pieter!Deze draaide rondjes en deed heel akelig,ook zat er bloed achter 1 oogje.We zijn naar de dierenarts gegaan,deze constateerde dat z'n nekje niet gebroken was,maar hij was zwaar in shock.Het beste was een spuitje geven om ,m uit z,n lijden te verlossen.Ik had nooit verwacht dat dit me zo zou aangrijpen,we hadden ,m nog maar een half jaar.Maar ik mis hem echt!Nu hebben we wel een nieuwe gekregen,maar dit kan onze Pieter niet vervangen.

Safrena

Hey Anouska

Welkom op het forum

Dat zijn nu de gevaren die je krijgt met een gekortwiekt parkietje  :'(
Ik hoop dat je je nieuwe vriendje niet gekortwiekt hebt

En inderdaad een nieuw vriendje kan je overleden vriendje zeker niet vervangen. Ieder diertje heeft zo zijn eigen karaktertje

Veel sterkte

Vele groetjes

Tjilp

hoi
ik leef erg met je mee met je verdriet een diertje in laten slapen is nooit leuk...
en de rede waarom in nog niet leuker!
een mooi citaat van ciske "een dier kun je nooit vervangen omdat ze uniek zijn. maar wel een (waardige opvolger)  vinden."
het deed mij erg goed om dat te lezen.....

verder wens ik veel sterkte met het verlies van Pietertje

marianne vermaas

Hallo Anouska.

Erg hoor wat er met Pietertje gebeurd is,Gelukkig dat je weer een nieuwe parkiet heb,al vergeet je Pietertje nooit,Ik hoop dat het verdriet wat slijt en dat je ook van deze vogel weer veel kan houden.groetjes marian

Caviaplanet

O gatver wat vreselijk. Heel veel sterkte gewenst.

Jolanda

Mandy

Vergeet niet dat een parkietje ook verdriet heeft, net als jij...
Maar je kunt hem ook wel weer een nieuw kameraadje geven is vaak wel het beste, ipv alleen laten.

Audrey

Wat jammer, op zo'n manier aan je einde komen.  :'(
Onze Croky is niet gekortwiekt (zou ik persoonlijk ook nooit doen) maar speelt wel erg veel op de grond met z'n speelgoed. Als er kleine kinderen komen gaat of in z'n kooi, of in m'n kamer (daar heeft hij ook speelgoed). Hoe graag je die kindjes ook ziet, voor hen is een parkietje levend speelgoed.
Heel veel sterkte met je verlies!  :(

Mandy

Ik had niet goed gelezen, wist de oorzaak niet maar dit is wel heel erg! Zie vorige reactie!

Het is gewoon niet voor te stellen hoe erg dit is!

Sterkte!

Ps: Ik heb een parkiet geadopteerd die was gekortwiekt maar ik heb alles weer laten aangroeien en vliegt!!! Komt zelfs naar me toe vliegen mits ik het belletje bij me heb!

Ben er geen voorstander van als ik eerlijk ben!

NaOmi_W

:O Wat een erge wijze om je parkietje te verliezen  :(
Sterkte ermee!

Loves budgies ant parrots

OH, en ook al z'n vervelende reden. Ik heb ook al een paar keer meegemaakt dat er een sterveling was.
In iedergeval, veel sterkte en geef je nieuwe parkietje liever vleugeltjes, ik was het eerst ook bij men bonte boer van plan aangezien deze elke dag door de kamer vliegt en door zijn tamheid ook op tafel land, gevolg: Alle brieven en papieren liggen op de grond. :-[

hillie

Hoi Anouska,

Wat vervelend dat, dat gebeurt is.
Misschien een leer voor de volgende keer.
Maar toch veel plezier met de nieuwe parkiet.

groetjes hilde