2 Grasparkietjes Zoeken Huis

Gestart door afke, augustus 06, 2005, 08:19:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

afke

Hallo! Ik heb 2 grasparkietjes dien een nieuw huisje zoeken. Ze heten bart en paul, bart is geel/groen en paul is blauw. Bart hebben we buiten op de weg gevonden, helemaal uitgeput en al snel kwam paul erbij. Helaas bleek al snel dat paul niet zo'n gezonde parkiet was, ze verliest veren die vervolgens niet meer aangroeien. We zijn er meerdere malen mee bij de dierenarts geweest (paul heeft ook overnacht) en nu blijkt dat er geen medicijn tegen is. Helaas kan paul nu niet meer vliegen. We hebben de kooi aangepast zodat ze makkelijk overal bij kan en zich toch goed kan vermaken. Met Bart is niks aan de hand, behalve dat ze een hele grote mond heeft maar een klein hartje!Ze vliegt veel door het huis en gaat op ontdekkingstocht. Maar omdat we gaan verhuizen zoek ik een nieuw baasje voor mijn 2 pietjes. Ik begrijp dat het heel moeilijk zal worden omdat paul niet gezond is. Volgens de dierenarts is het niet besmettelijk en dat blijkt, bart heeft nergens last van. Wie kan mij helpen een goed huisje te vinden voor (volgens mij) 2 dames?

Parkieten-Freak

Even voor de lezers:
Horst (de woonplaats van Afke)  ligt tussen Venray en Venlo, (Limburg).