Niet vliegen?

Gestart door Jasmin, maart 17, 2008, 17:06:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jasmin

hallo,
Bambi heb ik nu twee en een halve week na de eerste week liet ik hem los vliegen niks aan de hand en ik kon gewoon  met hem spelen enzo.maar hij vloog niet aleen naar een plekje waar hij wou zitten bijvoorbeeld op een stoel of op tafel maar dan gaat hij er niet meer af hij is volgens mij niet bang maar hij vliegt echt niet.Weet iemand hoe dit komt?

groetjes jasmin

DarkWolf

Na een week, dat is wat vroeg. Niet dat dat iets te maken heeft met het feit dat hij niet vliegt, maar er wordt aangeraden om eerst je parkiet handtam te maken. Ondertussen went je parkiet aan zijn kooi, en beschouwt hij dit als zijn plekje waardoor je hem later makkelijker terug in de kooi zal krijgen.
Ik snap je tekstje niet helemaal. Blijft hij op 1 plek zitten buiten de kooi, of komt hij de kooi niet uit?
Is de kamer wel aantrekkelijk genoeg? Je kan een parkietenspeeltuin maken, daar zal hij na verloop van tijd wel op komen zitten. Maar ik zou je toch eerst aanraden om je parkiet handtam te maken.

Jasmin

nou dat van die speeltuin onthou ik maar Bambi komt op me hoofd en op me schouder op me vinger ik kan hem kusjes geven en hij speelt met mijn vingers en mijn trui.dat is al wat meer dan aleen handtam.