cocos blokjes en mango stukjes

Gestart door mick, maart 15, 2008, 13:51:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mick

Hallo,
Ik heb vandaag een 2 zakjes fruit dingen gekocht bij de vogelkelder jullie kennen die winkel misschien wel. Ik heb daar een zakje cocos blokjes en een zakje met mango stukjes ik dacht als hij de een niet lust kan je altijd het andere nog proberen  ;). Nu ben ik thuis en kijk ik thuis naar de gekochte producten en zie ik de datums staan Okt 2008 en Feb 2009 dus er zal wel een lading zuiker ofzo bijzitten denk ik. maarnu weet ik niet hoe vaak ik het mag geven? en moet ik het gezien als gezond of meer als snoep? heeft iemand hier al ervaring mee gehad?

Mick

Parkieten-Freak

Citaat van: mick op maart 15, 2008, 13:51:06
........... Nu ben ik thuis en kijk ik thuis naar de gekochte producten en zie ik de datums staan Okt 2008 en Feb 2009 dus er zal wel een lading zuiker ofzo bijzitten denk ik..........
Mick

Suiker (wel in een bepaald percentage) heeft op zich conserverende eigenschappen, er wordt een milieu gecreëerd waarin micro-organismen niet goed in kunnen leven.
Elk product moet tegenwoordig voorzien zijn van een uiterste houdbaarheids- of gebruiksdatum.
Dat is op zich prima toch?

Waarschijnlijk zijn de mangoblokjes die je gekocht hebt, gedroogd en bevatten flink wat (natuurlijke) suikers. Geef het daarom gewoon af en toe als snackje. ;)



Tjipie lover

Ik had eerder ook Mango stukjes en Ananas stukjes mijn grasjes die moesten er niets van weten dus heb het laatst weggegooid.
Maarja jou parkietjes zijn de mijne niet dus gewoon uitproberen, misschien vinden die van jou het super lekker.

Groeten Ank.