Nieuw: "Forum Parkieten-Freak" nieuwsbrief!

Gestart door Parkieten-Freak, maart 10, 2008, 21:42:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Beste leden,
Recentelijk hebben wij besloten om een nieuwsbrief te gaan maken voor onze leden.  ;D

Waarom nu een nieuwsbrief? :)
Wel, niet iedereen heeft altijd tijd en/of zin om op het forum te komen, maar veel leden willen wel graag op de hoogte blijven van de allerlaatste nieuwtjes op "parkietengebied".

De eerste spiksplinternieuwe nieuwsbrief ligt klaar voor verzending. :D
Wil jij deze nieuwsbrief ook ontvangen? Dan zijn er twee mogelijkheden om je aan te melden: :)

via een website of mailen naar parkietenfreak-request@list.jorijn.com met als onderwerp "subscribe"

De laatste methode is waarschijnlijk voor de meesten het gemakkelijkst.
Je hoeft alleen maar het woord subscribe in de onderwerpregel in te vullen en de mail te verzenden, verder niets!

Uiteraard hopen wij dat jullie massaal gaan reageren, want deze nieuwsbrief maken we met liefde en plezier voor onze parkietenvrienden en vriendinnen, dus ook voor jou. ;D
Meld je aan mensen, jezelf afmelden kan altijd nog!  :P

Het team van het "Parkieten-Freak Forum" wenst je heel veel leesplezier!  ;)


Milo-Pixel

Wat een leuk idee, ben benieuwd naar de eerste  ;D


Diana

Nou ik heb me gelijk aangemeld want ik vind dit een heel goed idee. Wie wil er nou niet nieuws over onze lieve gevleugelde vriendjes lezen.

Hoop dat er veel animo voor is.

pepi de wit

 ;D, hartstikke te gek.

Ik ben hier dan wel niet meer, maar de email.. o jaaaa. leuk hoor.

Fladderito


Ingsu

Wat een leuk initiatief! Ik heb me ook aangemeld!  :D


Jorijn

Leuk dat mensen het een goed idee vinden. Over een paar dagen zal de eerste nieuwsbrief de deur uit gaan :D
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com


Bianca37


Chicowen

Goed idee. ;)
Heb me gelijk aangemeld.  ;D
Vol spanning wacht ik op de eerste.  :P :-X

Liefs!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Ilse*

#12
Ik heb me ook aangemeld :)

Leuk! ;D



Edit:
Ik hoop dat ik het goed heb gedaan? ???


Jorijn

Citaat van: Ilse* op maart 11, 2008, 09:22:32
Ik heb me ook aangemeld :)

Leuk! ;D



Edit:
Ik hoop dat ik het goed heb gedaan? ???

Yes, ik zag een inschrijving van jou ;D
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Petr@

Heb me ook aangemeld,ook ik hoop dat ik het goed heb gedaan.

Zag in eens iets in het Engels :-\



Groetjes Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Jetske

Wat een super goed idee. ;D Zo blijf ik op de hoogte van het laatste nieuws! Heb me meteen aangemeld.

Diana

Petra dat heb ik dus ook tot 2x toe een engelse mail gehad en ik snap dus echt niet wat ik hiermee moet doen :(
Wie wil en kan dat even uitleggen.

Kleintjes

Hoihoi,

heb me ook aangemeld, heb wel meteen nog even 'n berichtje erachteraan gestuurd. Hoop dat je die ook hebt Jorijn, anders stuur ik wel 'n PBtje.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Jorijn

Citaat van: Kleintjes op maart 11, 2008, 12:14:43
Hoihoi,

heb me ook aangemeld, heb wel meteen nog even 'n berichtje erachteraan gestuurd. Hoop dat je die ook hebt Jorijn, anders stuur ik wel 'n PBtje.

Groetjes en liefs van ons aan jullie

Heb niks gezien van je?
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com