Rocky doet "schrikkerig" met zijn vleugeltjes :S

Gestart door Marijke/Rocky, maart 07, 2008, 20:17:49

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marijke/Rocky

 Ik weet niet precies hoe ik dit uit moet gaan leggen. Maar gistermiddag dat Rocky bij mij kwam zitten deed hij om de paar seconden schrikkerig met zijn vleugeltjes. Je weet wel, soms doen ze dat omdat er een veertje niet helemaal lekker zit, dan gaan ze even wassen/veertjes goed leggen en is het over. Maar dit deed hij dus gisteravond al en doet het nu nog steeds. Heel vaag allemaal. Net deed hij het een tijdje niet en nu weer wel. Soms schud hij zijn staartje ook mee. Verder is alles heel normaal, hij komt bij me zitten, eet/drinkt goed, zingt nog steeds veel, vliegt goed, alles is verder zoals normaal. Wat kan dit nu zijn? Hij schijnt er zelf verder geen last van te hebben maar het ziet er zo raar uit... Dus samengevat; hij "schrikt" in een seconde heeel snel 2x met zijn vleugeltjes en dan na een paar seconden weer. Soms als hij dit doet gaat hij aan zijn pootje bijten/schoonmaken.. Wie kan mij vertellen wat er aan de hand is? Of waar het op lijkt?

roha

Misschien dat er een veer bezig is om er uit te vallen, maar nog niet wil en dat kriebelt dan.