ruzie of elkaar leren kennen?

Gestart door charissa1985, februari 25, 2008, 20:57:44

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

charissa1985

hallo Allermaal,

Zoals jullie weten heb ik net een vriendje-vriendinnetje voor rokko gekocht genaamd chico.
Ik heb die vogel vanaf afgelopen woensdag en heb sinds dien rokko los gelaten zodat ie kennis kon maken met chico..hij vond het geweldig! heb hem nog nooit zo gelukkig gezien hij zat er boven op! en chico vond hem ook wel leuk beetje kletsen samen enzo..dus vandaag had ik het kooitje van chico ook open gezet zodat ze samen konden vliegen..nou even later vloog chico eruit en rokko zat in zijn kooi even later kwam ie erbij vliegen..en zo zijn ze samen in zijn kooi beland..lekker groot..nou  ging allermaal heel goed dus ik heb de kooi dicht gedaan na een uurtje eindelijk samen dacht ik..maar rokko had ineens zoiets van hey...maar dit is van mij dus ie begint chico beetje te plagen..door aldoor op chico te gaan staan of aan de vleugel te knabbelen of aan de staart te trekken chico maakt dan een apart geluid (had opgezocht..het is net als een dolfijn herkende ik in een andere topic) dus chico vind dat niet leuk..ik heb 2 bakjes eten 2 stokjes dat is toch voldoende?chico eet en drinkt wel gewoon maar dan komt rokko er even later aan om chico weg te drukken met zijn pootje en dan maakt chico weer dat geluidje chico doet hem verder niets omdat ie ook kleiner is natuurlijk..en dan even later zijn ze rustig en dan zie ik dat rokko chico zijn koppie wast lijkt het wel en dat vindt chico fijn want zit dna met de oogjes dicht..moet ik ze nu gewoon laten of moet chico gewoon weer terug zijn zijn kooi?

Alvast bedankt!!

groetjes Charissa

Milo-Pixel

Zo te horen word er even goed uitgemaakt wie de baas is in de kooi. Dit hoort erbij hoor! Even laten weten dat dit mijn voerbak is, mijn kooi, mijn speeltje, mijn slaap plekje! Aangezien ze toch lekker kroelen samen, blijkt het dat ze het wel goed met elkaar kunnen vinden. Ik zou ze dus lekker bij elkaar houden. Zolang ze niet gaan vechten tot bloedens toe is het niet erg, beetje ruziƫn hoort erbij en laat zien wie de baas is en wie welk plekje krijgt om te slapen of eten.

Groetjes, Marit

charissa1985

hallo Marit bedankt voor je reactie! :D
dan laat ik ze lekker bijelkaar.. heb nu de kooi open gezet zodat ze kunnen vliegen..vond het namelijk beetje zielig voor chico ik dacht dat ik ze miss te snel bijelkaar had gezet maar niet dus..ze zijn niet aan het vechten..want chico doet niets terug dus zou het wel goed gaan dus..en natuurlijk is rokko zo bezig..zou ik ook zijn als ineens iemand in mijn huisje kwam en alles gebruikte wat van mij is hahaha logish natuurlijk! ;D
heel erg bedankt!

groetjes Charissa,

ciske

nou bij mij zitten ze al 3 mnd bij elkaar en heel af en toe doen ze het nog wel, en soms stoeien ze ook wel samen maar gaat nooit echt hard.

gr, Bas