Naam voor de parkiet.

Gestart door Maarten, maart 28, 2005, 11:05:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Maarten

Hallo, ik heb een paar jaar geleden een parkietje gehad, deze heette Jopie. Die heb ik toen best lang gehad, ik wou er al zooolaang weer eentje. Maar het kwam er nooit van. Nou ben ik morgen jarig, en gistere heb ik mijn verjaardag gevierd, en toen heb ik, ja je raad het nooit, een parkietje gehad :D ! Het is echt een hele mooie (maja, wie vind dat nou niet van zijn eigen parkiet :P ). Hier een foto:


Eén probleempje; we kunnen geen naam voor hem verzinnen! We hebben al zoveel website\'s afgelopen, maar heel veel namen zijn toch net niet leuk genoeg. Weten jullie originele en leuke namen? Of misschien namenlijsten van parkieten? Alvast bedankt  :lol:

Groetjes Maarten

Ingrid

Het Maarten,

Gefeliciteerd met je verjaardag en je parkietje  :D . Tja, wat namen betreft dat is altijd persoonlijk, ik heb mijne naar natuurverschijnselen genoemd, wat ook wel redelijk klopt met hun kleurtjes/gedrag. Soms is het beter niet te zoeken, maar iets te binnen te laten schieten. Het kan gebeuren dat je ineens denkt, dat wordt het!

In ieder geval succes en heel veel plezier met je gevleugelde vriendje!

Gr. Ingrid

Jorijn

Leuk dat je een nieuw parkietje hebt :D

Hier is een site met namen :)

http://www.birds-online.de/statistik/statistik.htm
Hij is wel duits ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

helma

Hoihoi,

Kijk ook eens op parkietenplezier.tk.
Daar staat een hele lijst met namen verdeeld op letter!!

(en nog gefeliciteerd met je verjaardag en je nieuwe parkietje :wink: )

Groetjes
Helma.

(laat je nog even weten hoe je hem gaat noemen?)

Maarten

Ik heb een naam, ik heb hopeloos lopen zoeken... maar ik ben erachter gekomen dat hij inderdaad gewoon spontaant binnen moet komen "vliegen"  :P

Het is geworden... Japie
Reden: mijn vorige parkiet heette Jopie, dus dat is wel grappig dat ik nu ook een Japie heb.

Bedankt voor de reacties, en ik wens ook jullie allemaal veel succes met jullie parkietjes  :wink: