Suf

Gestart door Malibu, februari 18, 2008, 11:32:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Malibu

Malibu is over het algemeen gewoon lekker druk (en heel acrobatisch hahaha) maar ze heeft ook best vaak momenten dat ze opeens niks meer doet en dat haar oogjes een beetje dichtzakken, dan lijkt het net of ze echt wil gaan slapen ofzo, ook al is het ochtend... Ik neem aan dat ze dan gewoon even een rustpauze neemt, maar ik wil het voor de zekerheid toch even vragen :)

Moppers

Parkietjes verdelen hun rust over de hele dag. Het is dus niet zo dat ze alleen 's nachts slapen, en overdag wakker zijn.

Het klinkt alsof Malibu gewoon even aan het dutten is. Vaak trekken ze daarbij 1 pootje in, en zitten ze zachtjes te kwebbelen of met hun snaveltje te knarsen. Dat zijn allemaal tekenen van ontspannen zijn, dus als een van deze dingen bij Malibu te zien zijn, dan weet je dat ze gewoon even aan het wegsukkelen is.

Als ze echt bol zit, op twee pootjes, en geen ontspannen indruk maakt, dan zou het kunnen dat ze ziek is. Maar zo te horen is dat niet het geval, ook omdat ze ook nog haar drukke momenten heeft. Een zieke parkiet heeft daar de puf niet meer voor.

Malibu

Okee dan weet ik genoeg  :) dank je!