R.i.p.

Gestart door rutgerpol, augustus 03, 2005, 18:42:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

rutgerpol

:(  :(

ik ben nu net terug gekomen van vakantie en heb net te horen gekregen dat mijn kleine lieve parkietje overleden is..  :(   (het blauwe parkietje van mijn avatar) het is heel onverwachts gekomen aangezien hij nog geen eens 1 jaar oud was. ik vind het heel vervelend dat ik er zelf niet was omdat ik nu niet weet wat de oorzaak is en ik weet niet eens wanneer het precies gebeurd is.. ik weet ook niet zeker wat mijn ouders met mijn parkietje gedaan hebben maar ik vrees dat hij gewoon in de prullenbak gedaan is  :(  :(  een kleine troost is dat ik nog een ander heel lief parkietje heb maar het is heel raar en naar om hem zo alleen in zo'n lege kooi te zien zitten...

het voelt echt heel vervelend dat ik mijn parkietje nu dus al 2 weken niet gezien heb en dat ik gewoon niet eens weet hoe of waar hij nu zal zijn...

:(  :(  :(  

moge het beste met hem gebeurd zijn...

Jojo

#1
Ik vind het erg rot voor je om zo van je vakantie terug te komen.
Sterkte hoor, met het verlies!

Maar ligt het aan mij of hangt er iets in de lucht ofzo, ik lees op dit moment erg veel berichtjes dat er een vogeltje dood gegaan is.
Is er voor dit onderwerp geen speciale condoleance- topic te maken?

Er zijn inderdaad de laatste tijd veel parkietjes heengegaan.
Dat is heel erg verdrietig.
Condoleances kunnen wat mij betreft in het bericht zelf geplaatst worden bij de rubriek "mededelingen".
Ik ben er persoonlijk niet voor om een speciaal subforum te maken voor overleden parkieten, maar ik zal het bespreken met mijn mede-beheerders.
Gr. PF

Missa

Oh wat erg!!! Wat een onprettige terugkomst van de reis!!! Ik vind het heel erg dat je geen afscheid meer hebt kunnen nemen!!! Ik leef met je mee!!! Hopelijk kan je terug kracht putten uit het andere parkietje om er terug bovenop te raken!!! Veel sterkte!!!

Missa

Safrena

Hey Rutgerpol

wat verschrikkelijk om zo van je vankantie te moeten thuis komen  :(  
en te horen dat je parkietje overleden is  :(

Veel sterkte met het verlies van je parkietje

Vele groetjes

Sonja

Hoi Rutgerpol,

Wat verschrikkelijk, dat je je lieve parkietje moet missen. :( , en dan ook nog, terwijl je er zelf niet bij was.

Ik wens je alle sterkte toe, met het verlies van je kleine vriendje.
(en ook voor je andere parkietje, die zijn maatje vast wel heel erg mist....)

Groetjes, Sonja.

rutgerpol

een kleine troost is wel alweer dat mijn ouders mijn parkietje in de achtertuin begraven hebben met een mooi klein kruisje erbij...  :mellow:

Carla

Ook van mij veel sterkte !! :(
Toch goed dat je ouders je parkietje hebben begraven, zo weet je tenminste waar hij is

Jorijn

Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Parkieten-Freak

Ook veel sterkte met het overlijden van je parkietje!
Het moet inderdaad een hele schok voor je geweest zijn :(
Gelukkig hebben je ouders hem een mooie laatste rustplaats gegeven.


Ingrid

Oei dat is niet leuk terugkomen van de vakantie :(. Veel sterkte met het verlies van je gevleugelde vriendje.....

Bodi

Heel veel sterkte, ik kan me helemaal voorstellen hoe jij je voelt....

Elfje

Veel sterkte gewenst met het overlijden van je parkieten-vriendje ook voor je andere parkiet. Dat is niet leuk thuis komen van vakantie.
Sterkte!

Groetjes Elfje

rutgerpol

bedankt iedereen voor jullie medeleven! ik ga vanmiddag naar de dierenwinkel en een paar nieuwe speeltjes voor Thunder kopen zodat hij zich in ieder geval niet in zijn eentje gaat vervelen..

xAnoeskax

Ah wat rot zeg.
En ook vervelend voor je andere parkietje dat ie zijn maatje kwijt is.

Lijkt me vreselijk om te weten dat je parkiet overleden is, maar dat je niet weet wat de oorzaak is.

Sterkte.


Groetjes Anoeska

angeliqe

He,

Wat rot voor je zeg!
Heel veel sterkte ermee!

Groetjes,

angelique

rutgerpol

mijn andere parkietje dat nu nog leeft eet nu volgens mij niet meer... wat moet ik nu doen? heeft iemand hier ervaring mee? hij eet nog wel trosgierst als ik hem dat voer maar maar geen zaad meer uit zijn bakkie.. :(

Parkieten-Freak

Hij of zij zal waarschijnlijk zijn vriendje missen.
Aan de andere kant: geef hem niet teveel trosgierst. Als hij daar zijn buikje rond mee eet, heeft hij immers geen honger meer.....!


Sara

Heel veel sterkte en zorg maar goed voor hett overblijvende parkietje nu! :unsure:

groetjes en sterkte toegewenst!

Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

kirsten

wij wensen je héél veel sterkte
met het verlies van je beste vriendje!!!

groetjes kirsten & prutske :unsure: