Jonge parkiet gezocht

Gestart door Cal, februari 03, 2008, 13:51:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cal

Hallo,

Wij zoeken een jonge parkiet omgeving Vianen.
Weet iemand een goed adres?

mvg, Carla

Willemien

Hoi

Heb je op internet gekeken b.v. marktplaats ? daar komen de mijne ook vandaan en ze zijn erg mooi..

Groeten Willemien

Cal

Bedankt voor jullie reacties! ;D
Ik heb inderdaad op marktplaats gekeken maar wil de parkiet(en)
liever van een goede hobbyfokker of kweker vandaan hebben waar meer info
over is.
Ik heb nu een mailtje eruit gedaan naar een kweker en wacht op reactie.
Ik heb wel het zoekgebied vergroot om meer succes te hebben bij het vinden van de
parkieten.

groetjes, Carla 

Mars

Op het moment is er volgens mij niemand hier op het forum met een nestje in jouw omgeving.

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Cal

We hebben een parkiet gevonden in Apeldoorn :D
over 2 weken gaan we "Bocelli" ophalen ::)

Tot die tijd lees ik me helemaal suf over alle info die ik kan vinden.
Met 2 border collies, 5 hamsters en 2 Shetlanders is dit toch iets heel anders!
Maar het staat allemaal duidelijk beschreven.
1 vraagje heb ik toch nog wel; moet ik de eerste dagen mijn honden uit de woonkamer houden of moet
Bocelli daar gelijk aan wennen. Ik maak me met name zorgen over als de honden blaffen, schrikt zo'n vogeltje zich dan niet een ongeluk?

Demelza

Valt wel mee hoor. Mijn vogels maken zich ook niet druk over de honden. Mijn mening is dat je het beste het huis gewoon door kan laten gaan zoals je huis is. Dus met honden, met blaffen.

Cal

Ok dan laat ik de honden gelijk vanaf de eerste dag erbij en zal wel zorgen dat ze de eerste dagen niet teveel of helemaal niet blaffen.
Maarja dat gaat natuurlijk toch wel gebeuren hopelijk raakt Bocelli er snel aan gewend voor de rest zijn het superlieve nieuwsgierige honden dus ze zullen de nieuweling wel erg leuk vinden.

Willemien

#7
*knip*

Deze persoonlijke vragen kun je via pb vragen

Cal heel leuk dat je een parkietje hebt gevonden
hier kan dus een slotje op
gr Safrena