Belangerijk nieuws: vanavond downtime!!

Gestart door Jorijn, februari 01, 2008, 00:26:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jorijn

Helaas, harde schijven gaan wel eens kapot. Ook in servers.

De meldingen die ik heb gehad afgelopen dagen wijzen op zeer spoedig overlijden van de harde schijf. Hierdoor heb ik het datacentrum de opdracht gegeven om de boel te vervangen.

Dit zal 1 februari gebeuren omstreeks 8 uur 's avonds. Hou dus rekening met onbereikbaarheid van de server :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Ilse*

#1
En hoelang gaat dat duren??
Een paar uurtjes, of een paar dagen? :(

Wel goed dat het wordt vervangen ;)

Edit:
Niet dat ik ongeduldig ben hoor! ::)

Parkieten-Freak

Citaat van: Jorijn op februari 01, 2008, 00:26:04
Helaas, harde schijven gaan wel eens kapot. Ook in servers.

De meldingen die ik heb gehad afgelopen dagen wijzen op zeer spoedig overlijden van de harde schijf......................

Gecondoleerd kerel.  ;)
Laten we hopen dat de nieuwe harde schijf een lang en gelukkig leven heeft. :P


Jorijn

Lang zal het niet duren, maar minder dan een uur kan ik niet garanderen. Er moet een één op één kopie gemaakt worden naar de nieuwere schijf en nog het nodige montage werk.

Hoop gewoon de volgende ochtend weer online te zijn :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Caradow

Beter dat hij nu vervangen word, dan dat hij crashed en alles weg is toch?...


simpy

Ik wens je bij deze vanavond heel veel sterkte!!!

Mars

Hoeraaaaaa! We zijn er weer!

Gelukkig maar...


Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..


Parkieten-Freak

Aaaah! We zijn er weer!  ;D
Goed gedaan Jorijn!  ;D


Jorijn

Helaas hebben wat mensen lopen prutsen de geplande nacht, downtime duurde dus *iets* langer dan verwacht :-X
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Caradow

(nu wil ik niet lullig doen, maar volgens mij is het een backup te vroeg? ik mis berichtjes .....)

Mars

#11
Geeft niet, alles doet het nu weer? Het was wel duidelijk dat er iets mis was gegaan en je hield ons zelfs nog wat op de hoogte met de berichtjes op parkietenfreak.nl

Dus helemaal top! Wat zul jij hard gewerkt hebben vandaag...




Ja, klopt! We zijn terug in de tijd!!!!

Tijd voor een Poll??: hoe vaak heb jij vandaag gekeken of het forum al weer online was ;) ? Of komt er dan uit dat sommige van ons echte forumjunkies zijn? ;) Ik ben bang dat dat te confronterend is...
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Jorijn

Geloof dat de laatste backup van vrijdag 5 uur was, helaas maar het is niet anders.

Er is nog geprobeerd om de schijf compleet te kopieëren maar daarvoor was deze al te ver beschadigd.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Parkieten-Freak

Wat, heeft Jorijn berichtjes op Parkieten-Freak geschreven?  :P Hihihihihi!


Caradow

Citaat van: Parkieten-Freak op februari 03, 2008, 00:02:12
Wat, heeft Jorijn berichtjes op Parkieten-Freak geschreven?  :P Hihihihihi!

Neeeeee Jorijn heeft via MSN en de website berichtjes gestuurd ;)

(ehh ja, op parkietenfreak dus ;))<<<<blond...

Mars

Ik moet toch je msn-adres eens weten Jorijn, want nu hoorde ik alles second-hand...
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

ciske

jahoe forum is er weer :D whoei :D
heb vandaag echt gemist :$

Caradow

Citaat van: Mars op februari 03, 2008, 00:04:06
Ik moet toch je msn-adres eens weten Jorijn, want nu hoorde ik alles second-hand...

ik was toch aardig vlot met de updates...

(sorry, offtopic)

Safrena

jippie, we zijn er weer

Er zijn inderdaad een paar berichtjes verdwenen, maar ach wat maakt het uit, het forum doet het weer helemaal top en dat is het belangrijkste  ;D

Vele groetje

Parkieten-Freak

Citaat van: Caradow op februari 03, 2008, 00:03:08
Neeeeee Jorijn heeft via MSN en de website berichtjes gestuurd ;)

(ehh ja, op parkietenfreak dus ;))<<<<blond...

Uh nee dus. De berichten op Parkieten-Freak heb ikzelf geschreven.
Ik kreeg een en ander door van Marjolein.