R.I.P. Bennie

Gestart door CarelessWings, januari 29, 2008, 19:16:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

CarelessWings

Hoi gevederde vrienden,

Afgelopen zaterdag is Bennie overleden. Ik vond hem op de bodem van zijn kooi en Coco de valkparkiet zat naar hem te staren. :(
Bennie had ik zo'n 11 jaar geleden geadopteerd in Schiedam en hij heeft een hoop andere parkieten zien komen en gaan al die jaren.
Bennie was niet handtam, alleen 's avonds als ik hem in de kooi ging stoppen. De rest van de dag vliegen mijn birds vrij rond in hun eigen kamer.
De afgelopen weken was hij voornamelijk in zijn kooi aan het slapen en eten en hij kwam ook de kooi niet echt meer uit.
Vrijdag, de dag voor zijn overlijden, had ik hem bij mij in de kamer, met kooi en al. Op een gegeven moment kwam hij 2 keer op mij zitten......iets wat hij nooit had gedaan in al die jaren!!
Ik denk dat hij afscheid kwam nemen van mij.

Ik heb hem mogen begraven in de tuin van de buren bij mijn ouders. Ik vond dit wel passend, daar zijn allereerste vriendinnetje Jari daar ook ligt.
Ik kan zeggen dat Bennie een lang, mooi en zorgeloos leven heeft gehad bij mij en daar ben ik blij om.

Veel liefs,

hillie

Hoi,

Wat verschrikkelijk naar voor je dat Bennie is overleden :(
Ik hoop dat je het een beetje kan verwerken.
Sterkte er mee.

groetjes hilde

Parkieten-Freak

CarelessWings, wat ontzettend naar voor je dat Bennie overleden is. Ook al heeft jouw vogeltje de mooie leeftijd van 11 jaar bereikt, het maakt je verdriet er niet minder om.
Wat mooi dat Bennie op zijn eigen manier afscheid van jou heeft genomen. Dit was vast en zeker zijn manier om jou te bedanken voor de fijne tijd die jullie samen gehad hebben.
Heel veel sterkte.


roha

Ik denk ook dat het een afscheid was, ontzettend lief. Ook al was hij niet handtam, je bouwt toch op een speciale manier een band op met zo'n diertje. Hij heeft je een mooi aandenken gegeven.  :-*
Sterkte met dit grote verlies.

Milo-Pixel

Sterkte met dit verlies. Ookal is een parkietje niet tam, je bouwd een band op.. zo zie je maar, aan hoe hij afscheid nam.

Groetjes, Marit

Isis

veel sterkte
Je vogeltje heeft een mooie leeftijd berijkt

Siempke

Naar dat Bennie is overleden  :(
Ik wens je veel sterkte toe !!  :(

groetjes simone

Jasmin

Heel veel sterkte met het verlies van Bennie.
Hij heeft een mooie leeftijd berijkt van 11 jaar gehaald.
Je hield vast heel veel van hem ook al was hij niet tam.

groetjes jasmin

Sara

Ook ik wil je veel sterkte wensen met het verlies van Bennie.
Hopelijk is de gedachte dat hij het al die jaren zo goed bij je gehad heeft, toch een kleine troost.

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

CarelessWings

Ik wil jullie allen bedanken voor de mooie en fijne woorden!!

Ik wilde het "gewoon" van me afschrijven....en jullie medeleven doet me goed. Hartelijk dank!