(Tijdelijk) baasje gezocht

Gestart door Ilse*, januari 28, 2008, 20:25:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chicowen

Hej!

Wat fijn dat Keecko weer lekker naar huis gaat!
Wat betreft de kamervoliere: Ilse heeft dezelfde voliere als ik thuis heb staan, deze kun je in mijn foto album bekijken, daar heb ik een paar foto's van staan. Ik moet zeggen, de voliere is erg mooi en eigenlijk gewoon super!
Gaat helemaal goed komen met Keecko en nu inderdaad maar wachten op kleine Jim. ;)

Liefs!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Petr@

Ja die voliere is tegek ;D
Ik wil hem ook maar volgend jaar want voor 2 parkieten vind ik hem weer te groot.


Groetjes Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Bliksem

Mooi voilere inderdaad. hoe duur is zoiets?

hillie

Hoi Ilse,

Wat leuk dat keecko weer naar huis komt. ;)
Geniet er maar van dat al je parkietjes weer thuis zijn.
En misschien gauw ook nog een ventje er bij

groetjes hilde

Chicowen

snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

roha

kleine correctie: Ilse heeft straks een paar dagen vrij en dan gaat ze Keecko weer bij de andere 2 vriendjes in de voliere zetten. Dan kan ze het goed in de gaten houden of het goed gaat.

Ik denk wel dat het goed gaat, voldoende ruimte in die kamervoliere voor 3 en later 4...  ;)


Ilse*

Hee allemaal!

Ik ben net thuis en heb snel Keecko's kooi ingericht :) Wat een ander tjilpje heeft ze erbij gekregen, echt schattig :-*
Ze zit lekker rustig nu te dutten, want ze zal wel moe zijn na het hoogste woord te hebben in de trein, hihihi

Hanneke bedankt dat je zo goed voor mijn meisje hebt gezorgd! Ik kom snel weer langs :)
En ja, ik kan niet wachten om te zien of er echt kleine mini-Jimmetjes tussen zitten ::) :P

Bedankt voor jullie leuke reacties! Ik ben nu echt moe na het lange reizen, wou even laten weten dat de reis goed is gegaan :)

Foto's van de voliere komen nog, en ja, Marjolein (Chicowen) heeft precies dezelfde. Ik had hem bij haar gezien en vond hem zo mooi, dat ik hem ook zo graag wou hebben hihi :-X

Liefs, Ilse

Diana

Hoi Ilse,

wat fijn dat je jou Keecko weer bij je heb meis,wat mistte je haar he haha. Ik hoop dat je weer volop kan genieten van haar en van je nieuwe voliere natuurlijk.