coco is dood.

Gestart door bartje, januari 25, 2008, 08:08:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Caradow

Sterkte Bartje..

Je hebt het geprobeerd en zo te lezen gaat hij het niet halen helaas.. Je hebt een paar harde lessen gekregen vandaag. Je hebt gedaan wat je kon en ik vind dat je je best hebt gedaan vandaag...

Misschien gebeurt er toch nog een klein wondertje en word je inspanning toch nog beloond....

Ikzelf denk dat het weinig zin meer heeft om nog een vogelarts te bendaderen op dit tijdstip...

Mars

Ow wat vreselijk... Je schreef al in een PB dat hij goed gegeten had en dus had ik hoop... Maar dit ziet er niet goed uit.
Ik zou morgen ook eens met die kweker gaan praten, want hoe hij dit nu in zijn hoofd heeft gehaald?!?

Dit is wel heel erg wrang...
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

roha

Ik heb mee zitten lezen, tis niet leuk wat je overkomt.
Ik wens jullie dan ook sterkte en hoop op iets positiefs.

Deniese

ik heb ook mee zitten lezen, dat wil je dat niemand overkomt. :'(

ik hoop dat alles goed komt, heel veel sterkte!

Ilse*

Hoi Bartje,

Vreselijk wat je mee hebt gemaakt, en nu nog steeds meemaakt :(
Ik heb zo zelf ook (waarschijnlijk) een kleintje moeten missen...
Ik hoop dat het kleintje de nacht heeft gehaald!

Heel veel sterkte!

Ilse

Annika

Hoi Bartje, wat naar dat het er zo slecht uitzag. Hopelijk gaat het inmiddels wat beter. Je hebt zo je best gedaan, ik hoop echt dat dat genoeg was.

Groetjes Annika

Ricooo

Ah :(
Wat een harde les :(

Ik hoop dat het bij de andere weer goed gaat!

Mars

Hey Bartje,

Laat je weten of het kleintje de nacht door is gekomen?

groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Diana

Hallo Bartje,

jeetje wat vind ik dat zielig zeg. Ik hoop dat dit vogeltje het wel gaat redden maar het klinkt niet best. Laat je het ons even weten of die de nachtis doorgekomen?

hillie

Hoi Bartje,

Ik wil je erg veel sterkte wenzen met het verlies van coco. :(
En duim hier voor je dat de andere vogel het wel zal halen.
Want het zal wel erg naar zijn als je 2 vogels in binnen korte tijd moet verliezen.
En ik hoop dat je er van geleerd heb...
Volgende keer iets oudere parkietjes nemen.
Heb je er iets langer plezier van.


groeten hilde

bartje

hallo allemaal,

Ook chico heeft het niet overleeft. en ik ben woedend op mezelf dat ik niet mijn verstand heb gebruikt.ik had nooit maar ook nooit deze vogeltjes moeten kopen.
maar het is gebeurd. ik heb mijn best gedaan. ik ben laaiend op de gene die mij deze vogels heeft verkocht en als ik het weer  zie dat ze op het internet staan dan ga ik het melden.
bedankt voor jullie lieve en goede reactie's maandag ga ik een nieuwe kopen bij een hele goed iemand die mij alleen een vogel wil en gaat verkopen  bij de 7 of de 8 week, en ga er van uit dat het dan goed komt, deze winkel heeft gister avond nog speciaal nutribird gebracht.. maar ik wist niet dat hij vogels te koop had. omdat die winkel waar het om gaat niet  hier is waar ik zelf woon. maar ik heb mijn verhaal verteld en hij vondt het droefig. maar hij gaat me helpen..

lieve mensen bedankt.

Groeten Bartje,

Mars

He, wat vervelend. Arme Chico...

Heel veel sterkte met ook dit verlies.
Ik kan er echt niet bij dat kwekers op zo'n leeftijd parkietjes meegeven.

Ik zou zeggen, lees ook eens een tijdje op deze site, je komt nog een hoop goede tips tegen die belangrijk zijn voor de gezondheid van je parkietjes (ook op www.parkietenfreak.nl). Ik hoop dat jullie in de toekomst meer geluk hebben...

groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Ricooo

Jammer dat het zo moet aflopen :(
Heel veel sterkte!

Sonja

Hoi Bartje,

Och wat een verdrietig nieuws.... :(

En wat het nog het meest verdrietig maakt is dat deze 2 lieverdjes niet hadden hoeven overlijden, als de kweker zijn verstand gebruikt had en ze nog een poosje bij de ouders had gelaten...

Ik wens je heel veel sterkte om het verlies van deze 2 parkietjes een plaatsje te geven.

En ik hoop dat alles met je toekomstige parkietje wel goed zal gaan.

Groetjes, Sonja.

Caradow

Hey Bartje,

Zoals ik al eerder zei, je bent op een hele harde manier wijs geworden nu, maar je hebt er toen je je les geleerd had alles aan gedaan om Chico te redden. Helaas heeft het niet zo mogen zijn..

Sterkte met het verwerken van deze ervaring en heel veel succes met je nieuwe parkietje straks. Ik weet zeker dat dit veel beter gaat en nu je een bron van goede informatie hebt gevonden, je ook beter beslagen ten ijs gaat in een eventuele volgende ziekenperiode...

Sterkte en succes!

Renate

roha

Het is absoluut niet leuk en erg verdrietig wat jou is overkomen.

Maar ik hoop dat we niet met z'n allen nu de vinger naar de kweker wijzen als enige schuldige.
Ik hoop dat we ook naar ons zelf kijken en een vinger wijzen op ons zelf. Want ik ben nog altijd van mening dat wanneer we iets willen, je er van te voren informatie over inwint en dan alles met elkaar afweegt wat je wel en niet kan/doen.
Zolang er nog mensen rondlopen die niet voorbereidt zijn in het gene wat ze willen, zullen er altijd mensen zijn die hier misbruik van maken!

Ik hoop, Bartje, dat je van je nieuwe vogel(s) een hele lange tijd kan genieten!!
Sterkte met het verwerken van al dit verdriet en succes met het vinden van (een) nieuw(e) schatje(s)

hillie

Hoi Bartje,

Wat naar dat chico het ook niet gehaald heeft. :(
Ik hoop dat je lesje geleerd heeft.
Zodat je met je nieuwe vogels meer plezier kan hebben.


groeten hilde

Ilse*

Heel veel sterkte met het verlies van Chico... :(
Het zag er helaas al naar uit dat dit zou gebeuren. Ik weet hoe je je voelt.
Jammer dat je zo moet leren dat parkietjes echt niet te jong bij de ouders weg mag... Je hebt er in ieder geval alles aan gedaan om Chico erboven op te krijgen.

Hopenlijk heb je met je nieuwe vogeltjes meer geluk, dat gun ik je van harte.

Sterkte!

Groetjes, Ilse

Milo-Pixel

Wat vervelend, ookal zat het er al aan te komen, het is alsnog een klap. Ik hoop dat je volgende parkietjes gezond en wel bij je mogen leven.

En wat de anderen ook al zeggen, maar ik ook toch echt nog even wil zeggen is: Lees je alsjeblieft goed in, leer over deze mooie, maar gecompliceerde diertjes. Zo zal je zien dat je ze steeds beter begint te begrijpen, en je steeds sneller weet als er iets niet goed zit.

Sterkte met dit verlies,

Marit

Idske

Wat erg! Die kweker had beter moeten weten! Ik hoop dat je diegene nog te spreken kan krijgen!

Veel sterkte gewenst met het verlies van je parkietjes!

Hopelijk blijf je hier forummen en veel succes gewenst in de toekomst!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!