niet eten en drinken

Gestart door ciska, maart 27, 2005, 14:48:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ciska

Heb dus sinds gister twee jonge parkietjes, maar ik maak me een beetje zorgen om ze.
Gisteravond hebben ze wel een beetje geklommen, maar vandaag zitten ze heel suf naast elkaar en met opgezette veertjes. Af en toe komt er een piepje en een tjilpje uit. Verder zijn ze niet echt bang, heb ze al even geaaid. Eentje zit er soms op een poot, betekent dat dat ie zich op zijn gemak voelt?!
Maar het probleem is dus dat ze nog helemaal niet gegeten en gedronken hebben!! Heb voer en trosgierst voor ze gehouden en op de grond gestrooid, maar ze kijken er niet naar om.
Is dit normaal?!

Jorijn

Niet eten en drinken, opgezetten veertjes wijst echt op ziekte..
Ik raad je aan om even een bezoekje aan de dierenarts te brengen..  :wink:
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

ciska

Nou ze zijn niet ziek hoor!!
Een paar uur geleden kregen ze het opeens op hun heupen en zijn ze de hele kooi doorgegaan.
Bij toeval zijn ze op hun etensbakje beland, en sinds een half uur zijn ze daar elkaar aan het wegduwen om om de beurt weer een hapje te kunnen nemen. Dat ik ze vertel dat er aan de andere kant nog een voerbakje hangt negeren ze voor het gemak even.....
Ben zo opgelucht!!

Safrena

hey ciska

Jonge parkietjes die pas in huis zijn die eten de eerste uurtje nog niet :wink:

en drinken doen parkietjes heel weinig hoor :wink:

Toch blij te horen dat ze nu wel al aan het eten zijn :D  :wink:

vele groetjes

Claire

Toch zou ik met dat soort dingen opletten, wat Safrena zegt klopt, maar neem nou mijn ( nu overleden ) Jessie, die wilde eerste helemaal niet eten en drinken, en ze had, zelfs na een paar dagen alleen maar van de grond. Of ze dronk weet ik dus niet...
Maar goed, het is wel fijn dat je nu weet dat ze eten...:-)