Rood randje om ogen

Gestart door Sanne, januari 05, 2008, 11:44:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sanne

Hallo allemaal,

Het is mij laatst opgevallen dat het witte randje om de pupillen bij Simba niet zo heel wit is. Het lijkt me een beetje rood. Dit is bij allebei de ogen het geval. Ik heb er een foto van gemaakt. Graag jullie mening.



Groetjes,
Sanne, Simba, Robin, Balou en Yuki

Milo-Pixel

Als ze altijd een wit randje on haar oogjes heeft gehad is het wel raar dat het ineens wat rood is, of is het bij haar nooit echt wit geweest? Misschien zijn haar oogjes een beetje onstoken of geirriteerd. Lijkt ze er last van te hebben? En misschien is het wel gewoon de doorbloeding van haar oogjes.

Groetjes, Marit

Fenixjuh

Hoi,
dit had ik ook toen ik Lauri net een paar daagjes had, en ik dacht dat het oog-ontsteking was, ben ik er maar mee naar de dierenarts gegaan, en daar zei ze dat het misschien een verkoudheid was. Er zat inderdaad een stukje in de neus, maar omdat hij verder 'wild' was, was het niet erg.

Caradow

Je hebt een te goede camera Sanne, met een normale camera had je dit nooit gezien ;)\

Nee zonder gekheid.. Mij is iets als dit nooit opgevallen. De oogjes zien er verder mooi uit, niet nattig en niet ontstoken...

Sanne

Citaat van: Caradow op januari 05, 2008, 19:18:35
Je hebt een te goede camera Sanne, met een normale camera had je dit nooit gezien ;)\

Nee zonder gekheid.. Mij is iets als dit nooit opgevallen. De oogjes zien er verder mooi uit, niet nattig en niet ontstoken...

Hey Renate,

Het is met "het blote oog" ook te zien... 't was me ook opgevallen toen ik d'r in 't echt bekeek (en niet op de foto ;) ).
Maar 'k geef toe: je moet wel goed kijken. Maar 'k hoef me dus geen zorgen te maken?

Groetjes Sanne

Caradow

Je zou het altijd even telefonisch aan een arts kunnen voorleggen, maar ik denk persoonlijk dat je je geen zorgen hoeft te maken. (dat van de camera was uiteraard met ene vette knipoog he ;))


Parkieten-Freak

De foto van het oog is sterk uitvergroot. De bloedvaatjes die door het oog lopen worden daarmee ook sterk uitvergroot.
Volgens mij is er niets aan de hand.  ;)


Sanne

Bedankt voor jullie reacties ;D
Het lijken mij inderdaad ook bloedvaatjes, maar omdat het me nog nooit eerder was opgevallen leek het me beter om toch even advies te vragen ;) 'k kan namelijk ook niet met Robin vergelijken omdat hij nog van die mooie zwarte kraaloogjes heeft  :)

Groetjes Sanne