Hoeveel forumleden...

Gestart door Jorijn, december 31, 2007, 00:19:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jorijn

Ik weet dat hij niet thuishoort, maar ik wou hem aan de andere kant ook niet onthouden. Heb hem naar eigen taalgebruik even vertaald naar het Nederlands.  :-X

Hoeveel forumleden heb je nodig om een gloeilamp te vervangen?


  • Een om de lamp te vervangen en nog een om een bericht te plaatsen dat hij vervangen is.
  • Zevenenvijftig leden om de beheerders de schuld te geven omdat de lamp überhaupt doorgebrand is.
  • Veertien leden om gelijknamige gebeurtenissen te delen en ervaringen op te noemen hoe de lamp óók vervangen kan worden.
  • Zeven andere leden om iedereen attent te maken op de gevaren bij het vervangen.
  • Nogmaals zeven leden om alle spellingsfouten aan te wijzen in alle berichten over het lamp vervangen.
  • Zes leden om te discussiëren of het nou eigenlijk "gloeilamp" of "gloei lamp" is.
  • Nogmaals zes leden om de andere zes leden idioten te noemen omdat ze daarover zeuren.
  • Vijftien leden die zeggen ervaring te hebben in de lampenindustrie en alles even haarfijn uitleggen.
  • Negentien leden om aan te wijzen dat het onderwerp van dit forum niet over gloeilampen is.
  • Elf om de rest te verdedigen met het argument dat iedereen gloeilampen gebruikt en het dus wel relevant is.
  • Zesendertig om te discussiëren over het feit dat het vervangen met kwalitatief materiaal aangepakt moet worden, daarom de juiste aankoop gedaan moet worden.
  • Zeven andere leden om links te plaatsen naar gloeilamp websites.
  • Nogmaals vier om aan te geven dat de links niet goed geplaatst waren en daarom dit opnieuw te doen.
  • Drie om gelijknissen te vinden tussen de links en dit forum om zo toch aan te tonen dat het bericht relevant is.
  • Dertien om andere berichten te quoten om zo aan te geven dat hun het er mee eens zijn.
  • Vijf leden om te laten merken dat zij de discussie onnodig vinden en er daarom niet aan mee doen.
  • Nogmaals dertien om de andere leden erop te wijzen dat ze eerst moeten zoeken op gloeilampen alvorens dit bericht te plaatsen.
  • Drie om een grappig verhaal te vertellen over hun parkiet en een gloeilamp.
  • Uiteindelijk nog een persoon om na 6 maanden het topic weer omhoog te schoppen met iets irrelevants om zo de hele discussie weer van voor af aan te starten.
.


De mensen die op meerdere forums voor een al langere tijd zitten zullen hier zeker een kern van waarheid in vinden  :D
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Parkieten-Freak

Jajajajajajajaja, ik herken het helemaal!  ;D
Hij is mooi Jorijn!  ;)


DarkWolf

Hij is grappig :D En helemaal de waarheid :P

Caradow

Zucht.. het is een zwaar leven hoor, dat van de forummer... Altijd maar weer verdedigen uitleggen waarom jij gelijk hebt.....

roha

Hahaha  :-X erg herkenbaar dit  :-X
Heel leuk verwoord zo!

Groetjes Hanneke

Kleintjes

Hoihoi,

erg leuk stukje en ja, helemaal de waarheid  ;) Errug herkenbaar allemaal hahahaha.

Ik weet er ook nog wel (stuk korter en schunniger en iets ander thema hihihi -geniepige grijns- ) maar die behoud ik nog me, wellicht iets voor 'n chat-avond ^^. Ik ga nog niets verraden hierover, daar komt men mettertijd wel achter  :P

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Milo-Pixel

leuk stuk ;) heb er hard om gelachen  :D

Idske

Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Siempke

Haha, grappig en het klopt helemaal  ;D :P :-X