Kerstboom

Gestart door Char., december 28, 2007, 11:39:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Char.

Hallo,

Heel gezellig hoor, die kerstbomen.. weet je wel ?
Maar onze parkiet in er niet uit weg te slaan.. levert leuke foto`s op, maar hij knabbelt ook aan de boom.
Wij dachten dat de sappen die mogelijk in de kerstboom zitten giftig zouden kunnen zijn, is dat zo?
Ik vraag dit omdat het nogal vermoeiend begint te worden, die vogel maar om de zoveel seconden uit die boom plukken,

;)

Char

Ricooo

Citaat van: Char. op december 28, 2007, 11:39:37
Hallo,

Heel gezellig hoor, die kerstbomen.. weet je wel ?
Maar onze parkiet in er niet uit weg te slaan.. levert leuke foto`s op, maar hij knabbelt ook aan de boom.
Wij dachten dat de sappen die mogelijk in de kerstboom zitten giftig zouden kunnen zijn, is dat zo?
Ik vraag dit omdat het nogal vermoeiend begint te worden, die vogel maar om de zoveel seconden uit die boom plukken,

;)

Char

Hallo Char,

Ik geloof dat ik hier inderdaad heb gelezen dat de sappen van een kerstboom giftig zijn voor een parkiet. Ik zou er maar mee oppassen, maar ik ben er niet zeker van  :)
Als je alsnog je parkiet los wil laten zou ik dat in een andere kamer doen, beter voor de kerstboom en de parkiet  ;)

Tevens neemt het niet weg dat bijna elke parkiet de kerstboom leuk vindt, want mijne vliegt/hupst er ook steeds heen.

Groetjes,
Michael

Safrena

hey char

Zoekt en gij zult vinden  ;)

http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=11143.0

De naalden van de kerstboom zijn giftig, dus je houd je parkietje best uit de kerstboom

Vele groetjes

Char.

Bedankt,
ik zal hem maar verder alleen loslaten in mijn eigen kamer,
en zal wel zorgen dat de kerstboom dit keer,,
vroegtijdig weg gaat.. of zoiets!

Mars

Tja, en anders zal hij wat vaker in zijn kooi door moeten brengen.

Hier valt het gelukkig mee...

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..