Voge heeft vermoedelijk van plant gegeten!!!

Gestart door aquastorm14, december 19, 2007, 17:36:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

aquastorm14

ik heb een grasparkietje al 6 jaartjes en hij hij hij.... schuimbekt ofzo soms komen er zelfs belletjes weet ik veel wat aan z`n mondje.... hij zit een beetje door ze poote gezakt zielig op z`n stokje en hij laat zeel extreem makkelijk vangen... we laten hem qals er iemand thuis is vaak losvliegen dus hij kan maybe wat hebben gegeten ofzo .-,-.  wat is er met mijn kleine vogelttjjjeee?!?!?!????????????:(
WACHT EENS EVEN!!! er staat een plant dat misschien aangeknaagt is er staan vogens mij afdrukken op... het heet ehmm ehmmm.... *ziet kaartje* Anthurium 'mars' en hij poept waterachtig heeeeel erg!!!

Titel aangepast,
PF

Ilse*

Aquastorm14,

Ga zo snel mogelijk naar een vogelarts toe! Dit klinkt niet goed en een vogelarts kan je beter helpen!

Sterkte met je parkietje :(

Groetjes, Ilse

aquastorm14

Citaat van: Ilse* op december 19, 2007, 17:37:48
Aquastorm14,

Ga zo snel mogelijk naar een vogelarts toe! Dit klinkt niet goed en een vogelarts kan je beter helpen!

Sterkte met je parkietje :(

Groetjes, Ilse

dank je dank je dankje dankje dankje!!!!!
ik was net alleen thuis -.- en zag hem opeens zo raar doen .-,-. nu kwam net me moeder en broer thuis en hij zit nu bij me moeder op der schouder beetje zielig te doen en me broer zei daarna dat ie ook al opeens van z`n stokie af was gevallen 0o maar me moeder blijft zeggen ach hij\s ziek hij mag dit en dat niet meer eten maar verder wil ze er helemaal niks aan doen >,< my pooooooorrr tweety ><

Ilse*

Probeer je moeder te overtuigen dat Tweety naar de vogelarts toe moet, eigenlijk vanavond nog.

Mijn vogeltje is ook eens heel erg ziek geweest en de dierenarts heeft haar weer helemaal beter gemaakt! Laat je moeder dit lezen...
Tweety kan nog geholpen worden, maar dan moeten jullie zo snel mogelijk naar de vogelarts toe.

Groetjes, Ilse

aquastorm14

Citaat van: Ilse* op december 19, 2007, 17:53:22
Probeer je moeder te overtuigen dat Tweety naar de vogelarts toe moet, eigenlijk vanavond nog.

Mijn vogeltje is ook eens heel erg ziek geweest en de dierenarts heeft haar weer helemaal beter gemaakt! Laat je moeder dit lezen...
Tweety kan nog geholpen worden, maar dan moeten jullie zo snel mogelijk naar de vogelarts toe.

Groetjes, Ilse

hij heeft alles helemaal ondergepoept maar hij begint weer een beetje te vliegen er praten enzo en hij eet zelfs 0o what`s going on... 0o a miracle? hij speelt zelfs weer met z`n balletje 0o well let`s hope he isn`t pretending ^^

Milo-Pixel

#5
aquastorm, ik wil je toch nog echt het advies geven om naar een va te gaan of een da als er geen va in de buurt is! die verschijnselen zijn niet niks die jij genoemd heb! probeer echt je moeder over te halen!

groetjes, Marit

Parkieten-Freak

Citaat van: aquastorm14 op december 19, 2007, 19:33:04
hij heeft alles helemaal ondergepoept maar hij begint weer een beetje te vliegen er praten enzo en hij eet zelfs 0o what`s going on... 0o a miracle? hij speelt zelfs weer met z`n balletje 0o well let`s hope he isn`t pretending ^^

Ik zit me af te vragen of ik dit hele verhaal nog serieus moet nemen.
Zou je in het vervolg je vragen/antwoorden in normaal Nederlands willen schrijven?