Lid Van De Maand Augustus

Gestart door Parkieten-Freak, juli 31, 2005, 14:44:18

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Is iedereen er klaar voor?
Het "lid van de maand Augustus" zal binnenkort in dit topic door Safrena bekend gemaakt gaan worden!
Hier kunnen jullie straks de gelukkige feliciteren.
De naam is reeds bekend, maar ik hou het nog even lekker geheim! :D


Safrena

#1
Beste leden,

Een maand is weer voorbij en de beheerders hebben een nieuwe keuze gemaakt voor ons lid van de maand.

"lid van de maand" Augustus wordt:

Maki[/size]

Toen Maki haar parkietje ziek werd ging zij er mee naar de dierenarts en die eerste stelde voor om haar parkietje maar in te ruilen voor een ander parkietje wat ze niet geeft gedaan
Ze ging toen naar een tweede dierenarts die haar vertelde dat haar parkietje een hersenaandoening had en dus niet meer te redden valt.
Echter Maki gaf niet op en ging naar een derde dierenarts.
Daar kreeg ze te horen dat haar een parkietje geen goede verzorging heeft gekregen bij de kweker en dus ook veel vitaminen en andere tekorten had waardoor er  problemen waren met de niertjes en die een enorme druk op de pootjes van haar parkietje zette , waardoor haar parkietje veel pijn had.
Ze heeft dan medicijnen en vitaminen gekregen van de dierenarts waardoor  haar parkietje nu weer helemaal gezond is en lekker geniet van de goede verzorging en goede thuis bij Maki.

Ondanks twee dierenartsen haar parkietje hadden opgegeven heeft zij echter blijven doorzetten en nu is haar parkietje levend en gezond.

Bedankt namens ons beheerders Maki voor de goede verzorging van je parkietje en dat je hebt blijven doorzetten om je parkietje te helpen ondanks sommigen er anders over dachten.

Vele groetjes
De beheerders

Jorijn

Hartelijk Gefeliciteerd Maki,

Zoals je ziet staat er nu een klein bannertje onder je naam te pronken. Zie het als een klein geschenk voor wat jij allemaal voor je parkietje gedaan hebt ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Parkieten-Freak

Gefeliciteerd Maki!
Je hebt deze "eretitel" echt verdiend! :D


Ingrid

Gefeliciteerd Maki, met deze zeer welverdiende titel! Fantastisch wat jij voor je parkietje hebt gedaan.

Groetjes, Ingrid

Sonja

Van harte gefeliciteerd met deze titel, Maki!
Je hebt hem helemaal verdiend, na wat je allemaal voor je parkietje gedaan hebt! :thumbsupsmiley:

Groetjes, Sonja.

Dick uit Aruba

Gefeliciteerd Maki! Je heb deze titel dubbel en dwars verdiend. Zonder jou had je parkiet het waarschijnlijk nooit gered.
Goed van jou, goed voor je parkiet!

Carla

Maki ,

Aan jou geef ik de titel " Lid van de maand" graag door.
Goed gedaan !!!

Chantalleke

Hoi Maki,

Hartstikke gefeliciteerd! Je bent het terechte lid van de maand  :thumbsupsmiley:

Chantal

Missa

Gefeliciteerd Maki, je hebt het zeker en vast verdient!! Keep up the good work!!!! :D

Missa

angeliqe

He Maki,

Wat ontzettend goed van jouw zeg! Je bent een echte parkietenvriend!!!!

Gefeliciteerd!!!!!

Groetjes,

Angélique

esther

Hoi Maki,
Van harte gefeliciteed met deze titel, je hebt hem echt verdiend.
Ik vind het super goed dat je zo hebt doorgezet om je parkietje gezond te krijgen, helemaal TOP :thumbsupsmiley:

Groetjes Esther

maki

Hallo allemaal,

Ik ben net terug van reis (en de parkietjes lyrus en lorke zijn terug van een logementje bij belleke en pietekootje) en was dat even aangenaam schrikken! Hartelijk bedankt iedereen! Ik ben heel erg blij met mijn 'lid van de maand' benoeming, ik ben erg gecharmeerd BEDANKT!  :D

Lorke is een echt schatje en heel kwik en ik ben heel blij met de beslissingen die we toen genomen hebben.

Vele groetjes

Jorijn

CiteerHallo allemaal,

Ik ben net terug van reis (en de parkietjes lyrus en lorke zijn terug van een logementje bij belleke en pietekootje) en was dat even aangenaam schrikken! Hartelijk bedankt iedereen! Ik ben heel erg blij met mijn 'lid van de maand' benoeming, ik ben erg gecharmeerd BEDANKT!  :D

Lorke is een echt schatje en heel kwik en ik ben heel blij met de beslissingen die we toen genomen hebben.

Vele groetjes
[snapback]10168[/snapback]
Wees er blij mee! :D Je verdient het dubbel en dwars! :D
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Robin

hey

proficiat met je mooie titel

groetjes

Lodie


Thijs

Hartelijk Gefeliciparkietenstaart! :)

Sara

Gefliciteert met je lieve titel! :D

Names Arno en zijn bazinnetje  ;)
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Plumeau

Tijdens de vakantie had ik het even gemist, maar bij deze alsnog:

Gefeliciteerd!!!!    :D