Binkie's "gezwel"

Gestart door Caradow, december 13, 2007, 20:44:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mars

Ow jeetje Renate...

Ik heb nog zo geprobeerd om je op te beuren vanochtend, omdat ik echt niet dacht dat het zo hard zou gaan.
Arme Bink, verwen hem maar lekker en kijk het niet te lang aan, het gaat nu al hard en wreed genoeg. Arme jullie...wat een ongelooflijk rot (ik zou wat anders met drie letters schrijven) nieuws.

Sterkte....
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

roha

Ik lees het allemaal nu pas.. :o

Wat erg Renate  :(
Ik heb er geen woorden voor, wist al helemaal niet toen ik las over de rainbowbridge in de wachtkamer, verschrikkelijk...

Veel sterkte voor jullie allemaal en hopelijk mag Binkie de kerst nog met jullie doorbrengen.

Liefs, Hanneke

Milo-Pixel

jeetje renate, ik had gehoopt dat je met goed nieuws thuis zou komen, dit is wel het tegenovergestelde van goed.... Ik hoop dat Bink rustig mag inslapen, zonder iets van pijn. Geniet nog maar even van hem.

heel veel sterkte..
groetjes, Marit

Caradow

Citaat van: roha op december 14, 2007, 17:32:36

Ik heb er geen woorden voor, wist al helemaal niet toen ik las over de rainbowbridge in de wachtkamer, verschrikkelijk...


Ja, dat was heel Bizar.. zeker omdat ik het nummer nog nooit gewoon op de radio heb gehoord.. en nu was het gewoon als achtergrondnummer bij teksttv op nederland 1 ofzo... Ik dacht eerst dat het iets was wat er op leek, maar het was het echt.. Alsof het zo heeft moeten zijn.. spreekuur liep uit.. dan dat nummer.. als laatste voorbereiding.. van meid, je krijgt slecht nieuws...

Bedankt iedereen voor de lieve woorden, die doen ons goed...


Chicowen

Hej Renate,

Ik lees je berichtjes nu pas en wat schrik ik zeg! Wat ontzettend naar van Binkie.  :'( En dat zo net voor de feestdagen.
Hopelijk mag Binkie nog lang bij jullie zijn en hoeft hij ook niet teveel te lijden.
We willen je vanuit hier heel veel sterkte wensen en onthoud goed dat Binkie een geweldig huisje heeft gehad.

Heel veel liefs en dikke knuffels,
Ramon & Marjolein
Chico & Pucky & Fender & Zipper
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Ingrid

Alles is al gezegd en ik wil me daarbij aansluiten ....
Arme Binkie, arme jullie  :(
Heel veel sterkte met het naderende einde, verwen jullie Bink nog maar lekker voor de tijd die hem rest. Enne, toeval bestaat niet, het is iets wat je toe-valt. Dat nummer heeft zo moeten zijn, helaas.

Knuffel van ons,
Ingrid, Blizzard, Luna en Tweety

Sonja

Oh jeetje Renate....ik lees dit allemaal nu pas....

Wat vind ik dit verschrikkelijk voor jullie allemaal, arme Binkie.... :'(

Ik hoop dat jullie nog een poosje van elkaar zullen mogen genieten, voor zover je nog genieten kunt met dit vreselijke nieuws in je achterhoofd.... :(

Verwen jullie kleine lieve manneke maar zoveel mogelijk.

Heel veel sterkte de komende tijd!
Knuffeltje voor Binkie.... :-*

Liefs, Sonja.

Parkieten-Freak

Ach jee Renate, die arme Binky. Ik had zo gehoopt dat het toch weer allemaal goed zou komen. :(
Laten we hopen dat Binky ondanks zijn ziekte toch nog een poosje bij jullie en zijn vogelvriendjes mag blijven. Verwen hem maar lekker!
Veel sterkte!


Caradow

Bedankt allemaal weer voor jullie lieve berichtjes..

De afgelopen uren zijn hier identiek aan elkaar.

Binkie eet, eet en eet en drinkt af en toe. Heel af en toe gaat hij 1 minuutje dutten en dan gaat hij weer eten...

Tussen de vreetbuien door krijgt ie knuffels en kussen van ons...

Dit kan hij nooit lang volhouden...

Ik hoop voor hem dat hij snel zijn rust vind...

Trippy

Wat naar om te lezen Caradow!  :o Het zit je ook niet mee he... :(

Geniet van Bink zolang hij er nog is... Ik weet zeker dat Bink een geweldig leven bij jullie heeft (Gehad?!)!
Sterkte Renate...

Groetjes Ursula.

Isis

Wat erg voor jullie... :(

verwen binkie maar lekker

Anita1983

Lieve Renate,

Ik lees deze verdrietige berichtjes met tranen in mijn ogen nu pas  :o
Woorden schieten me tekort... Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
Ik vind dit echt verschrikkelijk voor jullie! Kreeg gewoon kippenvel van je laatste berichtje...  :(
Lieve Renate, ik wil jullie hierbij heel veel sterkte wensen!
Een liefdevolle knuffel voor Binkie en geniet nog met volle teugen van elkaar....
Verwen Binkie maar goed.....
Sterkte...

Veel liefs,
Anita

Meltjuh

Renaatje heel veel sterkte en knuffels :(!

Caradow

Even een updateje..

Binkie is er nog en heeft een redelijke dag gehad.
Hij heeft geen echte vreetbuien gehad zoals gisteren, eet wel regelmatig.
Hij zit wel de hele tijd bol, maar zo minnetjes als gisteren (waarschijnlijk onder invloed van het dierenartsbezoek) zit hij er niet bij. Af en toe kletst hij wat, knaagt wat aan de nieuwe houten zitstokken, probeert Ukkie te verleiden tot een voersessie (maar Ukkie vind hem een beetje eng nu) en vliegt zelfs soms van kooi naar voliere en andersom. Bink wil duidelijk niet apart zitten. Toen we hem gisteravond hadden geinstalleerd voor de nacht werd hij heel onrustig en uiteindelijk heeft hij op korte afstand van Coco de hele nacht geslapen.

De kleur en kwaliteit van de ontlasting gaat wel duidelijk achteruit en soms blijft het heel vervelend plakken, waar we hem dan even weer vanaf moeten helpen.

Gisteren dacht ik dat hij het weekend niet zou overleven, vandaag denk ik dat hij het zo nog wel een tijdje red (hoeweler natuurlijk niets over te voorspellen valt)

We wachten het maar gewoon af en zolasn hij zoals nu is, mag hij bij ons blijven zolang hij wil. Als hij echt slecht word zullen we de stap naar euthanasie nemen, maar van lijden is nu nog geen sprake, hoewel hij zich natuurlijk ook niet fit voelt.

Iedereen wederom bedankt voor de lieve berichtjes, pbtjes en telefoontjes..

Liefs, Renate, Binkie en de Bende

Milo-Pixel

fijn dat binkie er niet echt "last" van heeft. Probeer niet teveel vooruit te denken, maar denk aan nu, en nu is hij nog bij je en kan je nog heerlijk van hem genieten!

Idske

Hoi Renate,

Wat vreselijk naar en verdrietig dit!  :'(

Verwen Binky maar zoveel mogelijk en geniet van elkaar!

Heel veel sterkte gewenst!

Ik heb er verder geen woorden voor, heel veel knuffels van Idske.
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Caradow

Binkie heeft een goed weekend gehad. Ook vandaag is de toestand zo'n beetje gelijk gebleven.
Hij lijkt nog steeds zin in het leven te hebben en hoewel hij het dubbele eet van wat hij normaal eet (of meer waarschijnlijk, dankzij) heeft hij ook nog de energie om soms wat met Ukkie te spelen of zelfs een vlucht van kooi naar voliere en andersom te maken (niet vaak hoor) Ja, zijn ontlasting word steeds slechter, hoewel het nu niet meer zo blijft plakken.

Het is nog niet zijn tijd en wanneer dat ook mag zijn, we houden hem in de gaten. Zijn wil is in ieder geval nog aanwezig en ik moet zeggen dat hij ten opzichte van vrijdagmiddag toch wel behoorlijk is opgeknapt. Ik weet dat hij dit nooit lang vol kan houden, maar dat hij het weekend zou overleven, had ik vrijdag nooit gedacht.

Parkieten-Freak

Fijn Renate, dat Binky toch weer een beetje opgekikkerd is!
Laten we hopen dat hij ondanks zijn ziekte nog lange tijd zo blijft en plezier in het leven houdt! :)


Caradow

Heel lang kan het niet zijn, want hij is echt heel erg mager. Alles wat hij nu eet, word gelijk omgezet in energie voor direct gebruik. Ik merk ook dat hij smorgens vroeg bij het wakker worden wat suffer is dan wanneer hij iets gegeten heeft.

Maar voor nu gaat het zo en we zullen zien waar het eindigd. In ieder geval morgen een telefoontje met de VA over hoe het het weekend gegaan is.

Mars

Fijn dat het zo goed gaat, Renate.
Een knap sterk ventje waar je trots op mag zijn!  :D Laat hem maar lekker eten...

Heel veel snaveltjes en kusjes van de bende hier voor Binkie (en Ukkie, Moppie en Coco natuurlijk ook),

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..