Spiegeltje

Gestart door alex_croky, december 05, 2007, 19:26:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

alex_croky

Heeeyyyyzzz....!!!!!!
Toen ik mijn engelse grasparkiet kocht zij de verkoper dat ik geen spiegeltje in de kooi mocht hangen toen zei ik dat ik dacht dat ze dat juist leuk vonden???
Maar toen zei hij dat ze dat ook leuk vinden maar als ze in dat speigeltje kijke worden ze verliefd op zich zelf en dan willen ze niet meer uit de kooi en dan krijg je hem niet meer tam!? ???
dus mijn vraag aan jullie is mogen ze een spiegltje in de kooi ja of nee?? :-\
-xxx- mij en ook -xxx- van croky :-*

Ilse*

#1
Hoi alex_croky,

Welkom op het forum! :)

Tuurlijk mag je wel een spiegeltje in de kooi hangen van Croky. Ze kunnen inderdaad verliefd worden op zichzelf als ze een soortgenootje teveel missen, maar dat ze daardoor niet meer tam worden? ??? Nee, dat klopt niet.

Als je veel aandacht en tijd aan Croky besteedt kan hij heel goed tam worden, ook dus met een spiegeltje in de kooi. Soms helpt het spiegeltje zelfs bij het tam maken. Je kan het spiegeltje dan gebruiken in plaats van bijv. trosgierst.

Als Croky zich toch te veel gaat hechten aan het spiegeltje, volgens jou, zou je er ook nog over na kunnen denken om een echt vriendje of vriendinnetje voor Croky aan te schaffen ;)

Succes! en veel plezier met Croky :)

Groetjes, Ilse

margriet

hallo alex_croky,

Mijn manneke werd soms wat agressief ook van het schommeltje en nu haal ik het er 's middags een paar uurtjes uit de kooi en daarna gaat het weer prima en zit hij er rustig op.

groet Margriet

alex_croky

#3
bedankt voor het andwoorden :P
ik zit net een paar dagen op deze site en vind het nu al heel gezelliie!!!!

-xxx- Alex en -xxx- Croky :-* :-X

Persoonlijke gevens deel je via pb ;)
Of zet je in je handtekening ;)
Gr Safrena