Lid van de maand november

Gestart door Safrena, november 30, 2007, 15:39:43

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Safrena

Hey mensen

Het is alweer tijd om een nieuw lid van de maand te kiezen. ;)
We deze maand gekozen voor "lid van de maand november"

Moppers

Moppers heeft er voor gekozen om lieve parkieten kruipertjes een kans en goede, liefdevolle thuis te geven. Ze heeft dan het kruipertje in de dierenambulance geadopteerd en de naam Eeden gegeven. Moppers had al twee parkietjes, maar omdat zij nu ook een kruipertje heeft, wilde ze voor Eeden toch nog een vriendje erbij, en het liefste ook een kruipertje zodat ze veel aan elkaar zouden hebben. Een tweetal weken later is ze op zoek gegaan naar nog een kruipertje en heeft ze alle dierenasielen en opvangen gebeld, maar niks gevonden. Na een lange verdere zoektocht in vele winkels heeft ze uiteindelijk toch een vriendje voor Eeden gevonden, ook een kruipertje dat de naam bob heeft gekregen. de parkietjes die kunnen vliegen zijn gelukkig, hebben elkaar, maar Moppers heeft er voor gezorgd dat ook twee kruipertjes elkaar nu hebben, en het gaat heel goed met ze.
Daarnaast verzorgt ze niet alleen haar eigen parkietjes goed, maar denkt zij ook aan parkietjes die verwaarloosd zijn, of gedumpt zijn.
Die parkietjes komen dan bij de dierenambulance Den haag terecht, waar moppers ook zelf vaak is en vrijwillig meehelpt aan de verzorging en herstel van de diertjes. Daarnaast helpt zij ook die diertjes aan een nieuwe goede thuis.

Moppers, namens het beheer willen wij jou bedanken, dat je die lieve kruipertjes bij jou een goede thuis hebt willen geven. Daarnaast willen we je ook bedanken, voor al je hulp die je heeft aan de dierenbescherming voor al die parkietjes (en andere diertjes) die op zoek zijn naar een nieuwe goede thuis

Vele groetjes
De beheerders.

ibi

GEFELICTEERD JE HEB HET VERDIEND:D

Ilse*

Een heel goede keuze!! ;D

Moppers, je hebt deze titel echt verdiend! Helemaal super wat je voor de diertjes doet :)

;D

Groetjes, Ilse

Caradow

Andere Ing ;)

Gefeliciteerd meid :) Een verdiende titel :)

Chicowen

Super zeg! Hele goede keuze!  ;D
Dubbel en dwars verdiend.

Van harte gefeliciteerd met deze titel!!!  ;D

Liefs!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Parkieten-Freak

Van harte gevleugeliciteerd Moppers!  ;D
Deze eretitel komt jou geheel toe, het is in één woord fantastisch wat je voor alle grasparkietjes doet!  ;D


roha

Ja, dat vind ik ook, helemaal verdiend deze titel, echt super!!  ;D

Gefeliciteerd Ingrid!!!!!  ;D ;D

Liefs van Hanneke

Milo-Pixel

nou ingrid, helemaal verdiend hoor!!  ;D

groetjes, Marit

Jorijn

Zeker verdiend, dat moet gevierd worden. Biertje?

Mensen die het nu niet snappen; Grapje van de meeting.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Kelly

Gefeliciteerd met je titel, Moppers! Wat goed dat je zoveel zorg voor parkietjes wil dragen (ik kom hier nog niet zo lang, dus dat wist ik niet), zowel je eigen kruipervriendjes als andere onbekende vogeltjes.
Deze eretitel heb je wel verdiend ;D!

Felicitatiegroetjes, Kelly.

Sonja

Hoi Ingrid,

Hartelijk gefeliciteerd met deze mooie eretitel! ;D

Je hebt hem helemaal verdiend, super wat je voor al deze lieve parkietjes doet! ;D ;D

Groetjes, Sonja.

Caradow

Citaat van: Jorijn op november 30, 2007, 16:32:02
Zeker verdiend, dat moet gevierd worden. Biertje?

Mensen die het nu niet snappen; Grapje van de meeting.

Ik was op de meeting.. en nog snap ik hem niet ;)

Jorijn

Citaat van: Caradow op november 30, 2007, 16:43:20
Ik was op de meeting.. en nog snap ik hem niet ;)

Toen Moppers me een hand gaf zei ze, 'Biertje?'. Geloof dat het ooit eens een grap uit de chat was, weet het alleen niet meer zeker.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com


smartie

Ik snap hem ook niet Renate. Maar tja, zal de blondheid wel zijn  :-X :P

Wil Moppers na het lezen van het bericht nog van harte feliciteren met de titel lid van de maand. Met zoveel inzet voor die diertjes van het 'asiel' en de bewuste keuze om er 2 kruipers bij te nemen is deze titel helemaal verdiend!

Fijn weekend allemaal....

Mars

Hey Moppers,

Deze titel is zeker verdient. Geniet er van.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Ingrid

Hoi naamgenote ;),

Gefeliciteerd met de titel Lid van de maand. Je hebt het dubbel en dwars verdiend  ;D

Groetjes, Ingrid

Siempke

Gefeliciteerd heaa ;D
Zeker verdient  :D :D ;D

Isis

helemaal verdient, Gefeliciteert ;D

Idske

Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!