Speeltje

Gestart door miss_angel, juli 30, 2005, 16:41:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

miss_angel

Als je een goedkoop maar toch leuk speeltje wil kopen voor je vogel dan kun je een toiletrol in de bak leggen.Ze kunnen er in kruipen of er mee rollen dat vinden ze geweldig.1 per keer is het best anders voelen ze zich bedreigt.  :excl:

Caradow

Knip of scheur het rolletje wel open want als ze erin kruipen kunnen ze blijven hangen omdat het te glad is om af te zetten....en de paniek die dan ontstaat is niet goed.

Jorijn

Vraagje, Wat wil je precies met dit topic vragen of zeggen? Ik snap het niet helemaal?
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Jojo

Wat ben je toch altijd lekker streng, Jorijn! :P  :P  :P
Ik snap het ook niet helemaal, maar ik vind het wel een leuke tip en ga het zeker proberen bij Nino en Paco!

Parkieten-Freak

Ik begrijp Jorijn heel goed....
Deze tip is al vele malen gegeven namelijk........ ;)


thexfile

#5
CiteerAls je een goedkoop maar toch leuk speeltje wil kopen voor je vogel dan kun je een toiletrol in de bak leggen.Ze kunnen er in kruipen of er mee rollen dat vinden ze geweldig.1 per keer is het best anders voelen ze zich bedreigt.  :excl:
[snapback]8796[/snapback]

Nou ik had van de wc verbouwen nog een eleboog over van rond 25 cm over, heb dat ook in een keer in de kooi gelegd met wat houdsnippers door de buis...

Wonder boven wonder gingen ze er al vlug door heen rennen....
Was echt een grappig gezicht.... enige na deel was dat er al gauw veel *knip* op de buis lag....

Maar vind dat toch beter als zo een smal rolletje , want dan weet je tenminste zeker dat ze er niet in blijven hangen , want als ik mijn hand er in kan steken dan is het zeker ruimte genoeg voor een parkiet , en zo vet worden ze ook niet hahahah ;)

We letten op onze woordenschat
gr safrena

Safrena

Hey felix

Een wc rolletje vind ik  persoonlijk dan veel beter voor parkietjes

Daar kunnen ze dan nog lekker even bijten en zoals cardrow al zei knip het open dan kunnen ze er ook in en uit zonder gevaren

vele groetjes