Help wat heeft neon

Gestart door Spooky, november 18, 2007, 21:22:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spooky

Hallo allemaal,

Allereerst moet ik helaas mededelen dat spooky( de grijze) bij een ander baasje is ik heb hem helaas weg moeten doen om dat het te veel was voor mijn man zijn allergie gelukkig heb ik neon nu nog.

Nou gaat mijn vraag over neon,
Hij heeft een droog snaveltje en niest ook best wat af en de spetters vliegen dan in je gezicht.
Is hij nu ziek of komt dat door de rui kan iemand mij vertellen wat ik moet doen

Kan iemand mij helpen :(

ik denk zelf schurftmijt als ik die foto's bekijk ik smeer er vaseline nu op en kijk  over een aantal dagen of het minder wordt en anders moet ik even naar een dierenarts

Berichtjes samengevoegd,
Gr PF

Parkieten-Freak

Misschien kun je even een foto plaatsen?
Hoe vaak niest Neon?


Spooky

ik ga morgen als er plek is naar de dierenarts. Je kan het nite goed zien want het zit onder zijn veertjes bij zijn snavel. Het is een beetje wrat vormig dus ik ga echt snel naar de dierenarts. foto maken heeft dus geen zin omdat je het niet goed kan zien, ik ben er onder zijn veertjes achtergekomen toen ik vaseline aan het smeren was en hij ineens begon te krijsen toen ik daar in de buurt kwam.

je hoort nog van me :(

Mars

Hmmm... Je smeert vaseline omdat je denkt dat hij schurftmijt heeft. En toen kwam je er achter dat hij waarschijnlijk schurftmijt had?

Het is me neit helemaal duidelijk, maar in ieder geval:


Goed dat je even naar de dierenarts toe gaat, hopelijk eentje met verstand van vogels!

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..