Weer aanval op de foto-albums!

Gestart door Scotty - Keecko, november 18, 2007, 08:36:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Scotty - Keecko

Hee allemaal...

Ik dacht ik ga even leuk het foto-album van onze gevleugelde vriendjes en vriendinnetjes doorkijken, staan er bij heel veel foto's weer heel stom commentaar bij geschreven! :(  >:(

Waarom nu toch?? Wie doet nu zoiets!

Misschien kan er wat aan gedaan worden?

Het is echt te triest voor woorden dat er zulke kinderachtige mensen zijn die dit telkens doen :(

Groetjes, Ilse

PasCa

Dat is inderdaad heel kinderachtig! Ik hoop dat het snel voorbij is want dit is niet leuk

Pascaline  :)

Parkieten-Freak

#2
Wat zien jullie dan wat ik niet zie?  ???

edit, ja ik zie het. >:(


Milo-Pixel

jeetje, wat een kinderachtig gedrag zeg  >:(  sommige mensen snap ik gewoon echt niet..

groetjes, Marit

Jorijn

Excuses dat ik het niet eerder heb gezien, kwam gister avond thuis om half 7 en ben meteen ziek mijn bed in gegaan. Ik heb de betreffende comments inmiddels verwijderd en ik zal zometeen op het werk even 5 minuten vrij maken om een filter erin te bouwen.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Jorijn

En klaar, het zal hopelijk niet meer voorkomen.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Kristi

Mocht je hulp nodig hebben, hoor ik het graag. Heb hier wel wat ervaring mee.

Mvg Mike

Jippie

Ehm, volgens mij "stemmen" ze ook op foto's... Mij maakt het niet zo uit dat mijn foto geen sterren krijgen; ik vind ze toch wel mooi ;), maar ik kan me voorstellen dat mensen dit ook irritant vinden...

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Parkieten-Freak

Het probleem is inmiddels door Jorijn opgelost. Dit topic kan eigenlijk gewoon gesloten worden. ;)
*klik*