2e parkietje ziek??

Gestart door Petr@, november 13, 2007, 10:49:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Caradow

Goed teken dat hij wat vrolijker word!
We zijn er nog niet, maar hopelijk gaat het de goede kant op!

(was de vrouw met het hondje, die aan jou vroeg of "hij het nog deed"' toen je in de wachtkamer zat)

Dat je je al aan Rocky hebt gehecht, is helemaal niet gek, zeker niet gezien de omstandigheden. Alleen al het idee dat hij niet thuis kan zijn nu en ergens anders is, versterkt dat gevoel vind ik altijd

Petr@

Slecht nieuws,,Rocky is overleden.Werd vanmorgen gebeld door de Va praktijk.
Zo kort was hij bij ons,maar 24 uur.
Toch ben ik blij dat ik hem uit die winkel heb kunnen halen en geprobeerd hem te redden.Zo klein zo hulpeloos.Ben wel blij dat hij in warmte is gestorven en niet in die KILLE winkel.


           (rust maar zacht lieve Rocky)



Petr@
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Ingrid

He bah, Petra! Dit verdrietige nieuws hadden we niet gehoopt te moeten horen! Heel veel sterkte met het verlies van Rocky!

lien

 go petra na alles ,wat een triest nieuws.
ook al hadden jullie hem nog maar heel kort zo zie je maar weer dat je in een korte tijd heel veel kunt mee maken.
en erg aan je parkietje gehecht raakt.
ik hoop dat je zoontje niet al te veel verdriet heeft .
jullie hebben gedaan wat jullie konden.
heel veel sterkte .

groetjes en een parkieten knuffel van ons lien en gismo  :-*

roha

Ah nee zeg, ik had zo gehoopt dat Rocky het zou halen en een mooi en lang leven bij jou zou hebben. Helaas mocht het niet zo zijn  :(
Je heb echt alles gedaan wat je kon doen.
Ik wens jullie allemaal heel vel sterkte met dit verlies.
Zo kort bij je, maar zo diep in jullie hart al, dat is echte liefde :-*

Groetjes Hanneke

Caradow

Ach Petra...

Hier was ik al bang voor..

Zo jammer dat Rocky het niet heeft mogen redden.
Heel veel sterkte voor jullie..

Liefs Renate

Milo-Pixel

jeetje Petra, dat is echt verschrikkelijk! je hebt álles gedaan wat je kon. ik wens je heel veel sterkte toe...

groetjes, Marit

Kleintjes

Jeetje wat is dat snel gegaan.

Ook namens ons 6jes veel sterkte met 't verlies van je kleine vriendje.

Groetjes, sterkte en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Petr@

Ik had het er gister avond al zo'n ver moede van.Is ook moeilijk he als een vogeltje niet zelf wil eten.

Nou hoorde ik net dat er in een andere winkel vandaag jonge parkietjes komen.Wil zo graag voor me zoon een nieuwe kopen.Of is dat raar zo snel al?


En bedankt allemaal voor jullie reacties.


Petr@
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Caradow

Nee hoor, je moet doen wat jou hart je ingeeft. En als het voor jou een goed gevoel is om gelijk een nieuw p[arkietje te halen, moet je dat zeker doen..

judithdejong

Hoi Petra,

Jeetje ik heb met verbazing je verhaal gelezen....ongelooflijk. Dat is zo snel gegaan.
Veel sterkte met het verlies ook al was Rocky nog maar zo kort bij jullie. Dit is nooit leuk.

Groetjes,
Judith


Mars

He wat ontzettend vervelend, ik had zo gehoopt dat hij het, tegen mijn verwachting in, toch zou halen. Dat was zo'n mooie beloning geweest voor je daadkrachtig optreden, dat hadden jullie verdiend!

Arme Rocky... Hij heeft gevochten, samen met jullie, maar heeft het niet mogen halen. Ook al was hij maar eventjes bij jullie, ik denk dat je gewoon met heel veel liefde en respect voor zijn vechtlust aan hem denkt. Het arme ventje heeft het helaas niet gered, het was inderdaad raar dat hij zelf niet weer begon met eten, dan voel je wel aan dat het echt niet goed zit.

Als dat voor jullie goed voelt, dan koop je nu een andere. Neem de drukste, eigenwijste die er is... ;)

Groeten en sterkte..
Marcia

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Scotty - Keecko

Petra, wat ontzettend verdrietig dat Rocky het niet heeft mogen halen... :(

Jullie hebben er alles aan gedaan om het kleine kereltje weer gezond en wel thuis te krijgen. Ik vind het echt heel erg dat het niet zo heeft mogen zijn...

Heel veel sterkte met het verlies van Rocky...

Ilse

hillie

Ach Petra wat naar toch dat het parkietje het toch niet gehaald heeft.
Terwijl je er zo voor gevochten heb.
Wens je dan ook sterkte toe met dit grote verlies. :(

En doe wat je hart ingeeft als je vindt dat je een nieuwe parkietje moet kopen dan doe je dat. ;)


groetjes hilde

Isis

heel veel sterkte. Je hebt alles gedaan wat je kon.