GEVRAAGD: 1 of 2 jonge grasparkieten

Gestart door SteelTitan, november 12, 2007, 13:56:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

SteelTitan

Beste leden,

Ik zoek 1 a 2 jonge grasparkieten! Ik weet dat ik erg laat ben (qua seizoen) maar ik hoop toch nog ergens parkieten vandaan te halen.

Wat ik het liefst zou willen is 1 parkiet van 6-8 weken oud. Dan een week of 4 later nog een parkiet erbij nemen. Maar mocht het niet anders kunnen, is 2 in 1x ook een optie. Dan maar nog meer hard aan het trainen met ze :)

Qua kleuren vind ik de vlgde erg mooi en hebben dus mijn voorkeur: lichtgroen/geel, grijs, de meeste kleurstellingen met blauw (ben niet zo'n fan van blauw/gele combi's maar voorzover ik heb gezien zijn opaline blauwe parkieten wel errrrg mooi). Dit zijn slechts voorkeuren, when it comes down to it maakt het nie zo heel veel uit, maar just trying to push my luck ;)


Ik weet dat dit lastig is en mijn "eisen" misschien te hoog zijn zo laat in het jaar maar het valt te proberen :)

Ik hoop heeeeeeeeeeeeeeeeel erg dat er leden zijn die nog wat hebben of verwachten :)

Ik woon in Rotterdam maar ben vrij mobiel dus als je iets hebt, laat het aub weten, dan kan ik per geval bekijken of ik kan komen!

Alvast hartelijk bedankt! *hoop hoop hoop*
Met vriendelijke groet

Leon (aka steeltitan=stomme forumnaam  :P)

SteelTitan

***UPDATE***

ik ben zojuist langs een dierenwinkel hier in de buurt geweest (robs petplace ofzo) en daar hadden ze 6 vogels van 6 weken oud en 10+ van 8/9 weken oud! Dus wellicht gaat dit uitkomst bieden! Nu nog even hard achter de goede kooi aan!

SteelTitan

niemand (leden kwekers) jonkies (of aankomende jonkies?)  ???  :(   kweker lijkt me toch altijd fijner dan winkel...

Mars

Je wekte de indruk dat het al geregeld was.
Volgens mij lopen er een stuk of vier topics van leden met kleintjes of met eitjes, even goed zoeken dus.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

SteelTitan

Nja de dierenwinkel biedt inderdaad een uitkomst, maar het liefst heb ik ze toch bij een kweker vandaan. Bij een dierenwinkel moet je altijd maar afwachten of het klopt wat ze je vertellen, heb ik het idee. Bij kwekers, vooral leden, ben je (voor mijn gevoel) aan een beter adres (eigen nest=passie=goed verzorgd=goede info).

Ik volg alle topics redelijk en er zijn inderdaad 2 topics waar leden nestjes hebben, maar daar staat niet bij vermeld dat zij ze ook verkopen uiteindelijk. Voor de rest heb ik niks kunnen vinden dat leden vogeltjes weg deden...

Mars

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Susanne32

Hallo,

Ik heb afgelopen week op Marktplaats zitten zoeken en kwam daar een advertentie tegen van babyparkieten hier in de buurt (Rozenburg).

De vogeltjes zien er op de foto goed uit. Het is een nestje bij iemand binnen.

Als je interesse hebt, kan ik je de link wel doormailen.


SteelTitan

Dank je wel voor je reactie! Ik zie nu ook dat ik een nieuw bericht heb  ::) Ik zal eens kijken op marktplaats wanneer ze weg mogen...ik heb namelijk nog wat meer tijd nodig om Ice tam te krijgen.
Thank you!!!

Mars

Verzeker jezelf er van dat ze minimaal 6 weken zijn! Ook al zegt de kweker mogelijk dat ze al eerder weg mogen.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..