Mijn geplande Kooi

Gestart door SteelTitan, november 11, 2007, 22:53:57

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

SteelTitan

Dank jullie wel voor jullie adviezen. Ik heb uiteindelijk toch gekozen voor de Montana, die ik in mijn eerste post heb gepost. Dit om een aantal redenen, waarvan de belangrijkste is dat ik een stevige, zwaardere kooi nodig heb ivm los lopende hond. Ik heb een aantal van de bovengenoemde kooien in winkels zien staan en die zijn een stuk lichter en lichter gebouwd dan de montana kooien. En het laatste wat je wil is dat de kooi van een kast afvalt als er een staart langs de kooi zwiept. Ook de grootte vond ik zwaar wegen, ik vind het al snel zielig om een vogel in een kleinere kooi te zetten dus hoe groter hoe beter. Uiteraard zal ik voldoende speeldingen in de kooi doen zodat zij nix zullen merken van de verticale spijlen  ;D Trappen, klimtouwen, etc.

Ondanks dit, hartelijk bedankt voor jullie adviezen, ik zal zeker letten op het ontsnapgevaar bij het tammaken en zal het spijlenprobleem ruim compenseren met speeltjes ;)

Van mij mag er een lockje op :)

Thanks again!

ps: ik heb trouwens gekozen voor een lichtgrijze uitvoering, besteld op petgoodies, nu besteld, maandag in huis  ;D

Parkieten-Freak

U vraagt, wij draaien. :)   *Klik*
Gr. PF