wat voor soort parkiet?

Gestart door ciska, maart 26, 2005, 19:10:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ciska

Ik heb vanmiddag twee parkietjes gekocht!! Van een kweker, net uit het blok, ben helemaal blij! Ze zitten nog wat suf en onwennig op het stokje, maar dat komt wel goed.
Het zijn Engelse parkieten, die worden wat groter dan de gewone grasparkiet he?! Was even benieuwd wat voor soort de meeste mensen hier hebben en of het veel uitmaakt.

Jorijn

Nou de meeste mensen hier hebben denk ik een normale grasparkiet ;)
Engelse parkieten worden inderdaad ietsjes groter..

Kan niet wachten op de foto\'s ;) :P
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

spetter

worden engelse parkieten net zo tam ???



p.s. wat een schattige foto heb je daar jorijn

Jorijn

Dankje ;)

Ja hoor engelse parkieten kun je ook heel tam krijgen ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Anita & Marisa

Wat spannend dat je twee parkieten hebt!
Ze worden inderdaad net zo tam als grasparkieten, ze zijn familie  :wink:
We zijn benieuwd naar de foto\'s!!!

Heel veel plezier met je nieuwe vriendjes  :wink:

Veel liefs,
Anita en Marisa.

ciska

Bedankt!
Ik zal jullie op de hoogte houden! En ook proberen binnenkort wat foto's van ze te maken.
Heb ze nog nog maar 5 uurtjes, maar ze lijken zich al aardig op hun gemakkie te voelen. Hebben al wat gespeeld, alleen nog niks gegeten. Maar dat komt wel toch, heb in ieder geval ook wat voer op de bodem gestrooid...

Ben blij dat je zegt dat Engelse net zo tam kunnen worden. Baalde best wel, heb zo veel research gedaan, kom ik toch nog met andere parkieten thuis dan ik eigenlijk van plan was. Kweker zei dus dat het gewone huis tuin en keuken grasparkieten waren, maar het zijn echt wel Engelse...
Zullen ze wel net zo gezellig gaan kwebbelen als jullie parkietjes denk je?! Behalve dat ze wat groter worden zijn ze voor de rest alles hetzelfde dus?

Ingrid

Hoi Ciska,

Het gaat helemaal goed komen met je parkieten hoor, ze zullen ook gewoon gezellig gaan kwebbelen. Op de grootte na is er echt geen verschil.

Gr. Ingrid