Samen Een Dutje Doen

Gestart door Missa, juli 29, 2005, 14:02:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Missa

Hallo,
Ik wil eventjes vlug wat vertellen, want ik vond het superlief!!! Ik zat dus aan tafel te studeren en Poco zat bij mij op tafel!! Plots komt hij op mijn hand zitten en ik leg mijn hoofd naast hem en doe alsof ik slaap!!! Opeens komt hij heel dicht bij mijn hoofd zitten en deed zelf zijn oogjes dicht!!! dit vond ik zooooo lief hé!!! Misschien klinkt dit stom maar ik vind dit allemaal zo leuk, want mijn vorige parkietje was totaal niet tam en beet constant!!! Vandaar mijn enthousiasme als Poco elke dag tammer word :blush: !!!
Ook hield ik een stukje trosgierst tussen mijn lippen en hij at het op, hij was niet bang!!! Daarna als er geen trosgierst meer was kwam hij precies zoentjes geven op mijn lip,hihi!!!!

Zo ik wou even mijn enthousiasme delen met jullie!!! :)

Missa

Safrena

Hey Missa


Leuk en lief is dat he als je parkietje zo lief bij je komt en je kusjes geeft en lekker een dutje bij je komt doen :D  ;)

vele groetjes

Sonja

Hoi Missa,

Wat ontzettend lief van je parkietje, dat hij je zo opzoekt!
Het zijn echt vogeltjes om van te houden!  :heart:

Zo heb ik ook nog iets heel liefs meegemaakt met Joepie, alweer een tijdje geleden, maar toch.....
Ik ben een lange periode erg ziek geweest, en viel daardoor vaak flauw.
Op een keer lag ik ook weer op de grond, en wie zat daar tegen mijn gezicht aan, toen ik weer bij kwam? Mijn kleine lieve Joepie.....dat vond ik toch zo ontzettend lief, zo'n klein vogeltje, maar het zijn vriendjes voor het leven!  :wubsmiley:

Heel veel plezier nog met je kleine vriendje! ;)

Groetjes, Sonja.

Missa

Ik kan er echt van genieten van Poco zijn aandacht!! Voor dat ik een parkietje had, had ik nooit durven denken hoe veel liefde je krijgt van zo een diertje!!! In mijn vriendenkring lachen ze daar wel mee, omdat ik zo opga in alles wat mijn Poco doet!! Ze denken waarschijnlijk "het is maar een vogel hoor"!!! Maar iedereen op het forum weet hier wel beter hé!!! :D

Missa

Jorijn

Hier is dat ook het geval :P

Lag een keer tv te kijken, en de vogels waren los. Ik dus in slaap gevallen  :mellow:
En vervolgends word ik wakker en liggen er 2 parkieten bij mij te slapen :D
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Missa

Hehe wat is dat leuk wakker worden!!!

Missa