Beertje als favoriete knuffel.

Gestart door Michelle, november 01, 2007, 16:20:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michelle

Nou, ik heb al een paar keer een vraagje gesteld maar ik ben nog niet klaar hoor met vragen stellen. ::)
We hebben nu dus een parkietje van nu 7 weken want hij was pas 2 weken toen we hem kregen.
Ik de kooi hebben we een schommeltje, een wilgentakje, (wordt níet aan geknaagd) een trappetje, een belletje en een spiegeltje hangen maar zijn favoriete speeltje is een BEERTJE! :D  Zo één die je aan de tas kunt hangen, een beertje zoals Robijntje maar dan in het klein. Sleutelhangerformaat. Hij klimt erop,zit ermee te knuffelen en hij heeft er ruzie mee. Bijten dus. Kan het kwaad in de zin dat hij er misschien iets van binnenkrijgt?
En nog iets: s'avonds als we de doek over de kooi doen gaat hij heel boos doen, van pèp- pèp-pèp.Weet iemand waarom hij dat doet?

Caradow

Ehm, Michelle, een parkietje van 2 weken zit nog in het nest bij de ouders...

Met het kleine beertje moet je wel uitkijken, zitten er geen kleine onderdelen aan die hij eraf kan slopen? bijv oogjes ed.


Michelle

Het is natuurlijk verkeert dat we het parkietje met 2 weken al hadden. Ik bedoelde dat het parkietje nu 7 weken oud is en we hebben hem nu 2 weken. Hij was dus 5 weken oud toen we hem bij de kweker opgehaald hebben.
En nee, er kunnen geen dingen af van het beertje of hij moet ze eraf gaan knagen maar daar let ik wel op.
Maar met dat doekje s'avonds, wat zou dat zijn?