Spellingscontrole

Gestart door Jorijn, november 01, 2007, 09:58:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jorijn

Bij deze heb ik de spellingscontrole mogelijkheid geïnstalleerd en geconfigureerd waar nodig. Wat ik gezien heb werkt het goed naar behoren. Dit is een handige mogelijkheid voor de mensen die van zichzelf weten dat ze nog wel eens een typfoutje maken ;)

De knop kan gevonden worden naast 'Verzenden' en 'Bekijken'. Mocht het niet (goed) werken, laat het horen :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Mars

Hier lijkt hij goed te werken: Mac proof/Firefox proof dus!!!

Mooie functie!!! Nu nog even moeilijke woorden verzinnen ;D
Maar een typfout als ht (het), daar 'valt' hij wel over en geeft verschillende mogelijkheden.

groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Siempke


Meltjuh

Dit is ook zeker handig voor mij Jorijn ;D. Ik zal vast nog wel eens spelfouten maken ::).

Caradow

Kan je dat ook implementeren op mIRC? Anders val ik daar zo door de mand ;)

Milo-Pixel

goh, echt handig, ik ben namelijk niet zo goed in nederlands  ::)

lien

nou hier zat ik echt op te wachten  ;)
en het werkt nog goed ook .
bedankt super idee .
groetjes lien  :-*
(maak ook nog wel eens een fout )
maar dat heeft mij nooit weerhouden om een bericht achter te laten . :-* :-*

Siempke

Citaat van: lien op november 01, 2007, 12:54:14
nou hier zat ik echt op te wachten ;)
en het werkt nog goed ook .
bedankt super idee .
groetjes lien  :-*
(maak ook nog wel eens een fout )
maar dat heeft mij nooit weerhouden om een bericht achter te laten . :-* :-*

hiihii als ik iets wou schrijven dacht ik later . . nee laat ik het toch maar niet doen ..   :-X
en dat alleen maar omdat ik niet wist hoe ik iets schreef  ::)

Annika

hartstikke goet ( die veranderd ie niet? goed staat niet in het rijtje ... ) zeg! Even kijken of het werkt.

karin v h

GEWELDIG..... Jorijn. ;D
Bedankt.
Voor vele die gauw een berichtje willen plaatsen en snel fouten typen lijkt het mij ideaal.
Je kunt jezelf aanwennen om het gewoon standaard eventjes te gebruiken. ;)
Groetjes karin

P.s. alleen Jorijn kent hij niet. :P

Caradow


Moppers

Jorijn, je bent een held!
Nu kan ik eindelijk rustig slapen  :P

roha

Ja, erg fijn!!  ;D
Hopelijk wordt de controle ook toegepast door degenen die het echt nodig hebben, anders worden sommigen hier alsnog knetter  ;)

Hanneke kent ie ook niet, van mij maakt ie Manneke en nog vele andere benamingen  Hannes, Hanenei, Hinnik en nog vele andere hahahaha:D:D

Caradow

Hey Manneke, jij ook hier? ;) (sorry, kon het niet laten ;))

Jorijn

Het is helaas verre van helemaal perfect, zoiets is moeilijk te creëren helaas. Maar het gros word er wel uitgehaald.

Citaat van: Mars op november 01, 2007, 10:26:57
Hier lijkt hij goed te werken: Mac proof/Firefox proof dus!!!

Ik heb ook een mac, om maar even offtopic te gaan; Mac OS X 10.5 Leopard heeft standaard spellingscontrole in het gehele systeem, dus ook in Safari en Firefox.

Blij dat het aanslaat bij iedereen :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Trippy

Jeeaahh!!

Fijn, kon ik wel gebruiken. Spelling is niet mijn sterkste punt ... :S