In de kooi broeden of bij kweker???

Gestart door ***anita***, oktober 21, 2007, 16:18:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

flowertje

#20
heb ik ooit gezegd dat ik superveel ervaring had? ik heb wel wat ervaring ja maar om nu te zeggen dat ik er superveel heb?

DIE LAATSTE ZIN MAG JE ZEKER NIET NEGEREN

En nu graag ontopic ;). Gr. Ingrid

***anita***

nou nou, hun hebben ook hun eigen leven en het zijn diertjes GEEN BEESTEN
wij mensen vinden dat toch ook niet leuk als ze ons LEVENDE BEESTEN noemen??
of wel dan...
ach,hoe dan ook ... ik had nog een vraag  :P
ik heb gekozen om ze NIET te laten broeden (het lijkt me erg moeilijk)
maar kan ik dan de broedblok ik april weer ophangen , want ze vinden het zo leuk om op de blok gaan zitten en iedereen in de gaten houden !!!SWEET!!!
en ik had nog een vraag: :P maakt het uit dat Sheytoonak(manntje) jonger is dan Reyhoonak(pop) ??? ??? ??? ??? ???

Milo-Pixel

Citaat van: ***anita*** op oktober 26, 2007, 11:27:45
ik heb gekozen om ze NIET te laten broeden (het lijkt me erg moeilijk)
maar kan ik dan de broedblok ik april weer ophangen , want ze vinden het zo leuk om op de blok gaan zitten en iedereen in de gaten houden !!!SWEET!!!
en ik had nog een vraag: :P maakt het uit dat Sheytoonak(manntje) jonger is dan Reyhoonak(pop) ??? ??? ??? ??? ???

nou, als je in april toch een broedblok ophangt heb je kans dat ze toch gaan broeden.. dus dat is niet zo verstandig als je ze niet laat broeden. en als je niet gaat broeden maakt het zoiezo niet uit of 1 van de 2 jonger is dan de ander, of bedoel je dat als je wel gaat broeden, of het dan erg is??

Caradow

Als je niet wilt kweken, moet je GEEN blok ophangen...

***anita***

Milo-Pixel ik bedoel : omdat mijn mannetje jonger is bijt de popje hem ...
ze doen ook heel erg aardig hoor ???

Milo-Pixel

de leeftijd zou niet uit moeten maken, wel als je een jong diertje bij een ouder diertje doet dat al een tijdje bij je is, dus al een territorium gevormt heeft. Popjes kunnen overigens wel wat vaker kattig doen.

Meltjuh

Popjes zijn dominant onder de grasparkietjes (met natuurlijk uitzonderingen). De popjes maken dan ook vaak uit waar ze willen slapen en wanneer en waar ze willen eten ;).
Het is niet iets om je druk over te maken zolang ze niet gaan vechten. Dat is gewoon de natuur.

Het heeft dus niks te maken met dat het popje ouder is ;).

***anita***

oké,heel erg bedankt allemaal
soms kan ik het niet geloven hoeveel jullie allemaal over grasparkieten weten !!! :P
knap hoor ;D

***anita***

hier kan wel een slotje op... :P
en nog bedankt voor jullie hulp!!! ;D