Gezocht: foto's van jullie parkieten voor een kleurslagenoverzicht

Gestart door Mars, oktober 07, 2007, 14:17:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mars

Een tijdje terug is er eens een topic geweest over wat voor onderwerpen er nog op de site missen. Een van de onderwerpen was: informatie over genetica en kleurslagen.
Cropje en ik hebben toen aangeboden om hier eens mee aan de slag te gaan. We hebben het allebeide erg druk gehad, dus het is er nog niet van gekomen. Nu zou ik graag een begin willen maken.

Voor het maken van een goed overzicht van verschillende kleurslagen van grasparkieten, zou het leuk zijn als onze eigen parkietjes hiervoor gebruikt worden. Dus als je een goed scherpe en duidelijke foto van je grasparkiet hebt, een beetje van opzij zodat zowel zijn vleugels als zijn buik goed te zien zijn, dan mag je deze naar mij mailen.

Ik kan niet beloven dat ik alle foto's gebruik, maar het zou leuk zijn als we zo een uitgebreid overzicht bij elkaar kunnen krijgen.

Mijn e-mailadres staat wel in mijn profiel. Vermeld ook even de naam van je parkiet (en).

Groeten Marcia

Ps: e-mailtjes kunnen ongeveer 4 mb zwaar zijn, heb je meerdere foto's mail ze dan even apart om te voorkomen dat het te zwaar wordt.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Milo-Pixel

ik heb in je profiel gekeken marcia, maar ik zie geen email adres?? klopt dat?? ik zou het namelijk wel erg leuk vinden om mee te doen hieraan! maakt het nog uit wat voor achtergrond de foto heeft? of is het gewoon zo dat je de parkiet duidelijk moet zien van de zijkant.

groetjes, Marit

Mars

Als je gewoon op 'mars' klikt, moet je volgens mij mijn e-mailadres zo kunnen lezen. Tenminste, het is toch gewoon ook voor jullie zichtbaar dan?

Ik stuur je in ieder geval een PB. Je e-mailadres in een topic zetten is ivm junk-mail niet echt handig.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Milo-Pixel

al ik op mijn eigen profiel klik zie ik ook mijn email adres, maar volgens mij kunnen anderen mijn email niet zien.. maar ik heb je PB, ik zal de foto's mailen!

Caradow

Je hebt je mailadres niet openbaar staan Mars ;)

Je houd van mij ook nog wel wat foto's tegoed :)

Chicowen

Ik zal over een tijdje ook even kijken voor foto's. Ik heb de komende tijd nog even geen tijd ivm verhuizing en toetsweek, maar daarna zal ik even zoeken naar goede foto's.

Liefs!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Safrena

Hey Marcia

Als je E-mail verbergen voor anderen? hebt aangevinkt kan alleen jij je mail zien.
Andere leden kunnen jouw mail dan niet zien.

wil je dat graag, zul je dit moeten uitvinken ;)

Vele groetjes

Mars

Prima, dat had ik niet door! Bij mij kun je hem dus wel zo gewoon lezen, dus ik kon het niet controleren!

Ik pas het NU dus even aan  :D

Groeten Marcia

Wie is zo aardig om het nu even te checken? Of het goed is gegaan  ::)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Scotty - Keecko

Citaat van: Mars op oktober 08, 2007, 19:43:16Wie is zo aardig om het nu even te checken? Of het goed is gegaan  ::)

Ikke wel! :D
Ik zie je mailadres wel, dus volgens mij is het goed gegaan hoor! :)

En ik zal ook even kijken voor goed foto's. En anders maak ik ze wel even ;)

Mars

Dank!!!
Dus... stuur ze vooral op!

(wel handig: zo krijgt het draadje weer wat meer aandacht)

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Caradow

youve got mail

En gelijk even weer onder de aandacht gebracht ;)

Mars

Dank, voor de foto's en het 'schopje'.

Blijf ze sturen mensen! Ik heb nog een groot aantal foto's nodig, dus mail vooral een goede foto van je parkiet/parkietjes!!!

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Safrena

Hey Marcia

Ik zal dit weekend eens alle foto's nakijken van de lieverdjes hier ;D

Vele groetjes

lotte/dorus

Foto's van de bengels hier liggen in je mailbox!

Groetjes Ingeborg

Chicowen

Heb je wat foto's gestuurd, kijk maar of je ze wilt gebruiken.  :-X

Liefs!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Willemien

Hoi

Hier even mijn grasparkieten..

Ludo...mannetje normaal grijs/groen
Winnie...pop lutino lacewing
Rex... mannetje spangle hemelsblauw (?)
Sinds aantal weken ook een grijs bonte man Alberto (vernoemd naar Alberto uit Samson en Gert het favoriete programma van mijn kinderen)
Zal ik ook een foto van plaatsen...

Groeten Willemien :P

[verwijderd door de beheerder]

Mars

@ willemien,
Mail ze maar even naar mijn e-mailadres. Het gaat dan om een foto van opzij, waar maar 1 parkietje per foto op staat. Mijn e-mailadres kun je vinden in mijn gegevens (even klikken op de naam 'Mars').

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Willemien

#17
Hoi

Alberto staat achter Ludo de grijs/groene..


Groeten Willemien ::)

De foto's mogen via mailtje naar Mars gestuurd worden
En niet op het forum hier geplaatst ;)
Gr Safrena


[verwijderd door de beheerder]

ashley

hey,
ik heb je ook een foto van Miloe gestuurd, want ik vond haar kleuren best mooi, en die zie je toch wat minder vaak.
kijk maar of je er iets mee doet/kan.

groetjes ashlye

Moppers

Mars, is het de bedoeling dat er ook uitleg gegeven wordt bij de foto's? Of zoek jij uit wat de kleurslag van het parkietje is?
Ik heb namelijk geen flauw idee hoe de kleurslagen van mijn schatjes heten (alleen van Bob, das een regenboog).