Iets leuks doen met je foto's?

Gestart door Caradow, oktober 03, 2007, 17:06:54

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Caradow

Ik ben al een tijdje op zoek geweest naar ene site waar je met je eigen digitale foto's een agenda kunt maken. Ik kende het van de Hema, maar ik zocht eigenljik een alternatief waar ik meer in kwijt kon.

Uiteindelijk ben ik terecht gekomen op de site van www.personalgifts.nl. Je kunt hier op verschillende produkten je foto's laten afdrukken en ik heb hier dus de agenda laten maken.
De agenda is niet heel goedkoop, 20 euro, maar wel heel persoonlijk. Je kunt er ruim 70 foto's in kwijt, je kunt de achtergrond van de bladzijden ook zelf bepalen, bijvoorbeeld een foto gebruiken die je "vervaagd" laat afdrukken (je moet tenslotte wel kunnen lezen wat je opschrijft). Bij elke weekpagina kun je een kleine foto plaatsen en er is plaats voor 19 grote foto's. Ook kun je vooraf al tekst invoeren, bijvoorbeeld verjaardagen, die dan gelijk gedrukt in de agenda staan.
Ik heb de agenda binnen en ben heel tevreden over het resultaat. Wanneer je de foto's plaatst (in een klein softwareprogje dat je op de site kan downloaden) geeft het programma zelf ook aan of de kwaliteit van de foto die je gebruikt goed genoeg is om te gebruiken en af te drukken.

Sorry ben een beetje erg enthousiast, maar hij is echt gaaf geworden...
Als je het geld er voor over hebt heb je een hele originele agenda, die niemand anders heeft :) En altijd je lieveling(en) bij je om te showen...

roha

Hey, wat een gaaf idee zeg!!
;D Misschien dat ik er ook zo 1 laat maken, je hebt me wel enthousiast gemaakt en dan heb ik nog niet eens de link bekeken!!

Groetjes Hanneke

Caradow

hihi Sorry...

Maar hij is ook echt gaaf geworden.. allemaal parkietjes! MIJN parkietjes... in een agenda! hihihi

roha

Neem de agenda maar mee met de meeting!!

Caradow

Doe ik!

(dames niet chatten, ok, sorry beheerders...) en nu weer ontopic ;)

Meltjuh

Gaaaaf  ;D... En dan natuurlijk niet alleen de foto's van Macho & Tika die ik heb maar ook van me hondje :-* en Joey :-*
Heel leuk idee Renaatje!
Ik ga maar gauw even kijken